چرا زنان در مسابقات سوارکاری شرکت نمی کنند؟

به گزارش فروش برتر، در فضای مجازی عکسی با عنوان ممنوعیت سوکاری زنان در گنبد کاووس منتشر شده که بازخوردهای زیادی داشته است. در این عکس بنری در بیرون مجموعه سوارکاری شهرستان گنبد کاووس دیده می شود که روی آن نوشته شده است ورود کلیه بانوان محترمه به مجموعه سوارکاری جهت عکسبرداری و ورزش در پیست سوارکاری اکیدا ممنوع می باشد.

چرا زنان در مسابقات سوارکاری شرکت نمی کنند؟

ناصر رزاقیان رئیس هیات سوارکاری استان گلستان درباره این بنر به ایسنا گفت: هیچ شخصی در خصوص نصب این بنر با ما صحبت نکرده است. به دلیل شیوع کرونا مسابقات بدون تماشاگر بوده و این موضوع ربطی به خانم و آقا ندارد. حتی هیچ کلاس آموزشی از طرف ما مجوز داده نشده که بگویند ورود خانم ها ممنوع است.

او افزود: شاید به دلیل تعطیلات از این مجموعه استفاده نوروزی می شده و برای همین این مورد نوشته شده است. در کل برای مسابقات تفاوتی بین خانم ها و آقایان وجود ندارد. در ضمنً اصلا مسابقاتی نیست که برگزار شود تا ورود بانوان به آن ممنوع باشد!

رزاقیان گفت: در استان اکنون نه مسابقاتی برگزار می شود و نه کلاس آموزشی هست که بخواهیم ورود را برای بانوان ممنوع کنیم. شاید در ذهن افرادی که این بنر را نصب کرده اند چیزی بوده اما نتوانستند به خوبی منظور خود را بیان کنند و ما این موضوع را تایید نمی کنیم. این موضوع به هیچ عنوان به اطلاع هیات نرسیده و از طرف خودشان بنری را نصب کرده اند.

او در آخر افزود: اگر مسابقاتی برگزار شود باید با اجازه ستاد مبارزه با کرونا باشد و قطعا بدون تماشاگر خواهد بود و فرقی نمی کند آقا باشند یا خانم. این بنر بدون اطلاع ما نصب شده و از این موضوع بی خبر هسیتم. احتمالا هیات سوارکاری گنبد این بنر را نصب کرده و با ما هماهنگی صورت نگرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1317

به "چرا زنان در مسابقات سوارکاری شرکت نمی کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا زنان در مسابقات سوارکاری شرکت نمی کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید