وزارت خارجه آمریکا از انصارالله یمن خواست ازدفاع مشروع دست بردارد

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، وزارت خارجه آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای بدون اشاره به تداوم تهاجم نظامی ائتلاف به سرکردگی ریاض اظهار داشت که واشنگتن از حوثی ها می خواهد پیشروی در مأرب و نیز تمامی عملیات های نظامی را متوقف نموده و به میز مذاکره بازگردند!

وزارت خارجه آمریکا از انصارالله یمن خواست ازدفاع مشروع دست بردارد

در بیانیه مضحک صادره از سوی وزارت خارجه آمریکا در این باره، دفاع مشروع مردم مظلوم یمن در برابر تهاجم ائتلاف سعودی در خدمت صلح دانسته نشده است!

این در حالیست که وزارت خزانه داری آمریکا ساعاتی پیش در بیانیه ای اظهار داشت که انصار الله یمن را از لیست گروه های تروریستی خارج کرد.

در بیانیه این وبگاه آمده بود: امروز شانزدهم فوریه وزارت امور خارجه آمریکا انصارالله را از لیست تحریم ها خارج کرد. از این به بعد افراد و نهادهای آمریکایی نیازی نیست از دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) برای انجام معاملات یا انجام فعالیت هایشان در ارتباط با انصارالله درخواست مجوز نمایند، مگر اینکه افراد یا فعالیت های تحریم شده دیگری موردنظر باشد.

لازم به ذکر است که پیشتر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده گفته بود که انصارالله یمن امروز سه شنبه از فهرست تروریستی آمریکا خارج می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1274

به "وزارت خارجه آمریکا از انصارالله یمن خواست ازدفاع مشروع دست بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه آمریکا از انصارالله یمن خواست ازدفاع مشروع دست بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید