هیئت تجاری اُمسک روسیه وارد یاسوج شد

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد یک هیئت تجاری از استان اُمسک روسیه با هدف مذاکره، گفتگو، سرمایه گذاری و همکاری متقابل وارد یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.

هیئت تجاری اُمسک روسیه وارد یاسوج شد

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، جبار کیانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج در این زمینه به خبرنگاران گفت: در راستای تقویت تبادلات، مراودات دو جانبه بین دو استان و با هدف برقراری ارتباط و همکاری های بیشتر و در پاسخ به سفر آبان ماه سال گذشته دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت مالی و تجاری این استان به کشور روسیه این سفر انجام شد.

وی اضافه کرد: نظروف استاندار این استان به اتفاق وزرای مالی و کشاورزی و مواد غذائی استان اُمسک روسیه در صدر هیئت 15نفره تجاری - مالی در حوزه های مختلف از جمله فراوری و نوآوری، توسعه کشاورزی، بیوتکنولوژی و بخش های صنعتی، مواد غذائی، پزشکی، گردشگری و گیاهان داروئی به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کردند.

کیانی پور اعلام نمود: در این سفر ملاقات با استاندار و بحث و آنالیز راجع به چگونگی همکاری های مالی ظرفیت های سرمایه گذاری در استان تبیین و از واحدهای فراوریی و زمینه های گردشگری بازدید بعمل می آید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج یادآور شد: در این سفر نمایندگان استان در مورد قابلیت ها و راه های حضور تجار و بازرگانان استان کهگیلویه و بویراحمد و صدور محصولات و فراوریات استان به بازار اُمسک روسیه با مسئولان استان اُمسک گفت وگو می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، نظروف استاندار اُمسک روسیه به همراه یک هیئت 17 نفره از مقاماتی دولتی امسک و تجار این استان برای توسعه روابط مالی، تجاری و سرمایه گذاری وارد یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 515

به "هیئت تجاری اُمسک روسیه وارد یاسوج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت تجاری اُمسک روسیه وارد یاسوج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید