هواوی روی فناوری فیلم های حرارتی گرافنی سرمایه گذاری می کند

به گزارش فروش برتر، شرکت هواوی با خرید بخشی از سهام شرکت فوکسی تکنولوژی قصد دارد روی تولید فیلم های حرارتی گرافنی سرمایه گذاری کند.

هواوی روی فناوری فیلم های حرارتی گرافنی سرمایه گذاری می کند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت هابل (Hubble) از جمله شرکت های تابعه هواوی در شرکت فوکسی تکنولوژی، سازنده فیلم های گرافنی، سرمایه گذاری کرده است. این اولین سرمایه گذاری هابل نبوده و پیش از این نیز این شرکت، سرمایه گذاری هایی را در بخش های مختلف انجام داده است.

فوکسی تکنولوژی در حوزه تولید فیلم های حرارتی گرافنی تخصص دارد و یک شرکت پیشرو در بخش گرافن در چین محسوب می شود.

این سرمایه گذاری پس از آن صورت گرفت که هابل سهام های مختلف دیگری را در زمینه های نیمه هادی، تراشه ها و هوش مصنوعی خریداری کرد. در حال حاضر، هابل دومین سهام دار بزرگ شرکت فوکسی بوده به طوری که ده درصد از کل سهام این شرکت را در اختیار دارد. هنوز اطلاعات مربوط به این خرید منتشر نشده است.

فوکسی به دلیل تولید و توسعه فیلم های حرارتی گرافنی و فیلم های حاوی فوم حرارتی شناخته می شود. لازم به ذکر است که این فیلم های حرارتی به تولیدکنندگان تلفن های هوشمند معرفی شده است. علاوه بر این، این شرکت در حال حاضر در زنجیره تامین هواوی قرار گرفته است و رهیافت های انتقال حرارت برای تلفن های هوشمند نظیر فناوری سیستم خنک کننده سیال گرافنی را ارائه می دهد.

به تازگی هابل سرمایه گذاری های راهبردی متعددی را انجام داده تا به ارتقاء زنجیره تامین شرکت هواوی کمک کند. غول فناوری چینی با اعمال تحریم های آمریکا که سعی در محدود کردن شرکت هواوی دارد، روبرو بوده و تلاش می کند تا با استفاده از شرکت های محلی در چین با اثرات تحریم های آمریکا مقابله کند. از آنجایی که عرضه گوشی Huawei Mate 40 در حال نزدیک شدن است، احتمال شاهد فناوری خنک کننده حاوی فیلم حرارتی گرافنی در این گوشی ها باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 864

به "هواوی روی فناوری فیلم های حرارتی گرافنی سرمایه گذاری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی روی فناوری فیلم های حرارتی گرافنی سرمایه گذاری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید