هوآشان؛خطرناک ترین جاذبه دیدنی چین

به گزارش فروش برتر، هنوز هم که هنوز است کشور چین برای خیلی ها مثل یک راز سر به مهر باقی مانده است و از آنجا که دومین رتبه جاذبه های دیدنی در فهرست دنیای یونسکو را قبل از ایتالیا دارد تور چین به یکی از تور های پر فروش دنیا تبدیل شده است و باید روز ها برای دیدن همه آن ها وقت بگذارید، یکی از جا های دیدنی چین کوه وحشتناک هوآشان است.

هوآشان؛خطرناک ترین جاذبه دیدنی چین

هوآشان نام کوهی و یکی از خطرناک ترین گذرگاه های کوهستانی دنیا است که در شهر هوآیین و در کشور چین قرار گرفته است.

این گذرگاه به اندازه ای زیباست که به آن لقب کوه بهشتی را داده اند.

رشته کوه هوآشان، پنج قله دارد که برای رسیدن به این 5 قله، تنها یکراه موجود است و آن هم یک جهت خیلی باریک با شیب ترسناک است. در این جهت کوهستانی، نرده ای هم واقع شده است که البته با گذشت زمان، دیگر مانند گذشته نیست و کاملاً فرسوده شده و در بعضی جا ها هم کاملاً قطع شده است! باید بدانید این گذرگاه کوهستانی، یکی از خطرناک ترین گذرگاه هاست که تا حالا بیشتری تعداد کشته شدگان را داشته و از نظر ایمنی، تقریباً صفر است.

شما در ارتفاعات بالایی قرار دارید و به یک صخره (کوه) بلند وصل شده اید، جالب است که این انتخاب خودتان بوده است و این خود شما بوده اید که زندگیتان را ریسک کرده اید. درصورتی که یک کوهنورد حرفه ای هستید و از کوه های مطمئن دور و برتان خسته شده اید، این جا مکانی خارق العاده و عجیب برای احساس کردن هیجان مدنظرتان است. درصورتی که به دنبال خطر و هیجان هستید، این کوه مکانی مناسب برای تجربه آن است. درصورتی که حس می کنید که خیلی شجاع هستید، این جا برای امتحان شجاعت تان نیز عالی و مناسب است.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 895

به "هوآشان؛خطرناک ترین جاذبه دیدنی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآشان؛خطرناک ترین جاذبه دیدنی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید