(نگرخواهی) از 16 تا 20 میلیون؛ نظر شما درباره اقساط وام مسکن چیست؟

به گزارش فروش برتر، وام خرید مسکن زوجین تا سقف 960 میلیون تومان افزایش پیدا کرد. به عبارت ساده تر یعنی دو وام 400 میلیون تومانی فردی و یک وام تعمیرات مسکن (جعاله) 160 میلیونی.

(نگرخواهی) از 16 تا 20 میلیون؛ نظر شما درباره اقساط وام مسکن چیست؟

وام خرید مسکن زوجین در مراکز استان ها و شهر های بزرگ با جمعیت بیش از 200 هزار نفر، با استفاده از همین روش تا 800 میلیون تومان و در سایر شهر های کشور تا 640 میلیون تومان افزایش پیدا می نماید.

سقف وام خرید مسکن متقاضیان مجرد در تهران، شهر های بزرگ و سایر نقاط کشور در شیوه نو با احتساب تسهیلات جعاله، به ترتیب 560 میلیون، 480 میلیون و 400 میلیون خواهد بود.

چیزی که در میان خبرساز شده است مبلغ اقساط وام خرید مسکن و بعلاوه هزینه خرید اوراق تسه است.

قسط وام 800 میلیونی قابل پرداخت به یک زوج ساکن تهران ماهی 16 میلیون و 110 هزار تومان خواهد بود و متقاضیان در انتها مدت قرارداد علاوه بر اصل وام، تقریبا مبلغ یک میلیارد و 520 هزار تومان به عنوان سود به بانک پرداخت می نمایند. اگر زوجی سقف 960 میلیون تومان وام دریافت نمایند، اقساط ماهیانه حدود 20 میلیون تومان خواهد بود. در کمترین حالت هم زوج ساکن تهران بابت اقساط وام مسکن ماهیانه حدود 16 میلیون تومان قسط پرداخت خواهند کرد. جزئیات بیشتر درباره افزایش وام مسکن و اقساط آن را اینجا بخوانید.

فارغ از اینکه در شرایط فعلی این مقدار افزایش مبلغ وام مسکن می تواند گره گشای مسائل پیچیده بازار مسکن باشد، نظر شما درباره اقساط این وام چیست؟ فرآیند دریافت وام مسکن چگونه است؟ و با فرض ندیده گرفتن هزینه جاری یک زندگی حداقلی در تهران، چه افرادی می توانند ماهیانه 20 میلیون تومان قسط پرداخت نمایند؟ نظر خود را درباره وام مسکن و مبلغ اقساط آن در قسمت نظرات همین نظرخواهی برای ما بنویسید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2035

به "(نگرخواهی) از 16 تا 20 میلیون؛ نظر شما درباره اقساط وام مسکن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(نگرخواهی) از 16 تا 20 میلیون؛ نظر شما درباره اقساط وام مسکن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید