نکونام: فولاد از نظر روحی آماده است

به گزارش فروش برتر، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با ملاقات فردای این تیم مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را اعلام کرد.

نکونام: فولاد از نظر روحی آماده است

به گزارش ، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: با تیم خوب، پرمهره و با کیفیت گل گهر سیرجان بازی داریم. آن ها یک تیم خوب با بازیکنان باکیفیت هستند و نتایج آن ها هم گواه این موضوع است.

نکونام ادامه داد: تیم ما از مسابقات آسیایی آمده، اما برای ملاقات فردا کاملاً آماده است. متاسفانه 7 بازیکن را برای بازی فردا در اختیار نداریم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: هدف ما از اول این بود که سال اول ثبات را به تیم بیاوریم و در سال دوم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. خدا را شکر توانستیم در سال اول این کار را انجام بدهیم. توانستیم از مرحله پلی آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنیم. بازی سخت و سنگینی با تیم العین داشتی. العین تیمی بود که الوحده را چهار بر صفر و الشارجه را 2 بر صفر شکست داده بود و یکی از تیم های پر افتخار و پر قدرت لیگ امارات و آسیا است.

نکونام ادامه داد: تیم ما از نظر روحی آماده است. هدف ما این است که تا سرانجام کوشش کنیم و برترین نتیجه را بگیریم. کوشش خواهیم کرد تا در لیگ برتر صندلی خود را بهبود ببخشیم، اما هیچ قولی به هیچ شخصی نمی دهم و نخواهم داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1544

به "نکونام: فولاد از نظر روحی آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: فولاد از نظر روحی آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید