نذر آب4 مردادماه اجرا می گردد

به گزارش فروش برتر، تهران (پانا) - رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت طرح نذر آب4 در سه محور سلامت و بهداشت، معیشت و خدمات عمرانی در 4 استان جنوب شرقی کشور، مردادماه اجرا خواهد شد.

نذر آب4 مردادماه اجرا می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، محمد نصیری در مورد جزئیات اجرای طرح اضافه کرد: طرح نذر آب 4 در 15 شهرستان استان های جنوب شرقی کشور با هدف تامین آب پایدار برگزار می گردد؛ هشت شهرستان در سیستان و بلوچستان، سه شهرستان خراسان جنوبی، 2 شهرستان هرمزگان و 2 شهرستان در جنوب کرمان در این طرح از این خدمات بهره مند می شوند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تحویل بسته های بهداشتی، اعزام تیم های تخصصی و پزشکی، توزیع بسته های مواد غذایی و ایجاد زیرساخت های عمرانی شامل ساخت و تجهیز تاسیسات آبی به منظور ایجاد دسترسی پایدار به آب شرب، شیرین سازی و قابل شرب کردن آب موجود در مناطق و لایروبی قنات ها و رودها از جمله اقدامات این طرح کشوری است.

نصیری با ارائه گزارشی از فرایند اجرای طرح نذر آب3 در سال گذشته گفت: در سال گذشته این طرح با اعتبار 120 میلیارد ریال اجرا شد که 10 میلیارد ریال در بخش خدمات درمانی، 80 میلیارد ریال در بخش حمایتی و بقیه در سایر خدمات هزینه شده است.

نصیری گفت: در سه سال اجرای این طرح اقداماتی نظیر ارسال و تجهیز 1365 تانکر آب، توزیع 440 هزار بطری آب، توزیع 15 هزار و 700 مورد اقلام دارویی و بهداشتی و توزیع 137 میلیارد ریال بسته های معیشتی به 107 هزار نفر، انجام شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سرانجام با اشاره به همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سامان در اجرای طرح نذر آب گفت: این شرکت در نسخه اپلیکیشن 724 با پیش بینی گزینه ای برای جذب یاری های مردمی، ساده ترین راستا را برای مشارکت مردم و خیرین در طرح نذر آب به وسیله این کد دستوری و اپلیکیشن فراهم ساخته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1474

به "نذر آب4 مردادماه اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نذر آب4 مردادماه اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید