بازسازی ویلا: تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان چیست؟

به گزارش فروش برتر، بازسازی خانه همواره هم به خاطر صرفه جویی و کاهش هزینه ها انجام نمی گردد. گاهی هدف اصلی افراد از بازسازی ساختمان، حفظ میراث گذشته و سال ها خاطره فراموش ناشدنی است.

بازسازی ویلا: تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان چیست؟

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام خدمت از ما، برای بازسازی و بازسازی یک خانه می توان سراغ افراد و متخصص های گوناگون رفت. بناها، کابینت سازها، طراحان دکوراسیون داخلی و ... همه می توانند در فرایند بازسازی خانه به ما یاری نمایند. اما یکی از متخصص هایی که می تواند ظاهر خانه را واقعا دگرگون کند، کاشی کار ماهر است.

اگر قصد دارید قبل از سال نو دستی به سر و گوش خانه تان بکشید و به خدمات کاشی کاری در تهران احتیاج دارید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به بازسازی خانه، خدمات مربوطه و هزینه آن می پردازیم، و در آخر خدمت از ما را معرفی می کنیم؛ بازار آنلاین خدماتی که برترین های این زمینه را به شما معرفی می نماید.

بازسازی ساختمان و خانه چیست؟

تعریف بازسازی خانه هم مانند خدمات آن گسترده است. وقتی می گوییم بازسازی یا بازسازی ساختمان، منظورمان تمام کارهایی است که در وهله اول با هدف افزایش عمر و مقاومت بنا انجام می گردد.

این یعنی در فرایند بازسازی می توان تاسیسات، نمای بیرونی و نقشه داخلی ساختمان را تغییر داد. کار تعمیرات ساختمان حتی تا جایی می تواند پیش برود که کاربری بنا به طور کامل عوض گردد.

تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان

شاید تعجب نموده باشید که چرا هنگام تعریف بازسازی خانه از تغییر دکوراسیون، نصب کاغذ دیواری و خدمات مشابه حرفی نزدیم. دلیل این موضوع این است که چنین کارهایی در دسته نوسازی قرار می گیرند، نه بازسازی.

خدمات بازسازی منزل معمولا شامل تغییرات کلی و ایجاد تعمیرات اساسی در ساختار بنا می گردد. اما در نوسازی، مقاومت بنا مطلوب است و ساختار آن دست نمی خورد؛ بلکه نما و ظاهر آن نو می گردد.

بیشتر پروژه های نوسازی در داخل ساختمان انجام می گردد، از جمله تغییر کاربری فضاهای بلااستفاده، تغییر دکور بخش های مختلف، تغییر کفپوش و دیوارپوش، تعویض کابینت آشپزخانه، نصب سقف کاذب آسمان مجازی و غیره.

خدمات مختلف بازسازی خانه

بازسازی خانه بیشتر از هرچیز با هدف تقویت کلی بنا، بازسازی نما و تعمیرات ساختمان برای برطرف مسائل تاسیساتی انجام می گردد. از این نظر، خدمات بازسازی منزل به بناهای قدیمی محدود نمی گردد؛ و ساختمان های تازه هم به این خدمات احتیاج پیدا می نمایند.

از جمله کارهای رایج خدمات بازسازی منزل می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تعمیر ساختار قدیمی و تقویت کلی ساختمان

شما می توانید بخش های قدیمی ساختمان را تقویت و بازسازی کنید؛ بعلاوه هم می توانید آنها را تخریب کنید، تغییر دهید و یا از نو بسازید. از جمله این تغییرات می توانیم به جابه جایی و تخریب دیوارها یا راه پله ها اشاره کنیم.

کاشی کاری و تعمیر کف ساختمان

وقتی کاربری بخشی از ساختمان را عوض می کنید یا دیواری را برمی دارید، بلافاصله پس از آن به یاری یک کاشی کار ماهر احتیاج پیدا می کنید. با خدمات نصب کاشی و سرامیک در تهران می توانید کفپوش تمام یا بخشی از ساختمان را نو کنید.

بازسازی نمای سازه

تغییر نمای ساختمان و یا تقویت آن هم از خدمات بازسازی خانه است، که همزمان ظاهر و دوام بنا را بهبود می دهد. البته گاهی اوقات بازسازی کافی نیست؛ در بعضی پروژه ها نمای قدیمی باید کاملا تخریب و سپس بازسازی گردد.

تعمیرات تاسیساتی

در کنار یاری گرفتن از کاشی کار ماهر و مهندس ها، باید از سلامت تاسیسات هم مطمئن شویم. تاسیسات فرسوده و مشکل دار بیشتر از هر عامل دیگری می تواند دوام و عمر یک بنا را تحت تاثیر قرار دهد.

اهمیت استخدام کاشی کار ماهر

تعداد متخصصان کار کاشی کاری در تهران کم نیست؛ اما باید مطمئن شوید که برترین متخصص را برای نصب کاشی و سرامیک در تهران انتخاب کنید. به این دلایل:

چنین فردی می تواند انواع کاشی و سرامیک با ابعاد گوناگون را روی سطوح مختلف (کف و دیوار) نصب کند.

کاشی کار حرفه ای آماده سازی سطح کار، پر کردن حفره ها، چسب کاری و سایر مراحل را با رعایت استانداردها انجام می دهد. نکاتی که کیفیت نهایی را تضمین می نماید.

یک استادکار ماهر پیش از شروع کار طرح بندی می نماید. بدین ترتیب پس از خاتمه کار با چشم انداز تک و توک کاشی هایی که در جای خود قرار نگرفته و طرح کلی را خراب می نمایند، روبرو نمی شوید.

تعهد یک کاشی کار ماهر را پس از خاتمه کار نیز می توان دید؛ زمانی که با جمع کردن خورده کاشی ها، پاک کردن دوغاب، دستمال کشیدن و ... کاری تمیز و حرفه ای به شما تحویل می دهد.

عوامل موثر بر قیمت بازسازی ساختمان

این هزینه با توجه به حجم و مدت زمان پروژه، شدت تعمیرات ساختمان، نوع و اندازه مصالح لازم، دستمزد پیمانکار و کارگرها، فصل بازسازی و چند مورد دیگر تعیین می گردد.

با توجه به نوع پروژه، هزینه بازسازی منزل شما می تواند از چند میلیون تا چند ده میلیون متغیر باشد. خوب است بدانید که قیمت بازسازی ساختمان معمولا از نوسازی آن بالاتر است، چون شامل تغییرات اساسی بیشتری می گردد.

مزایای بازسازی خانه

مهمترین مزایایی که خدمات بازسازی برای صاحبخانه ها دارد را در ادامه می بینید:

بالا بردن عمر و مقاوم سازی ساختمان (به ویژه در برابر زلزله)

تغییر نقشه با توجه به سلیقه و احتیاجهای شما

بهینه سازی و افزایش کارایی بخش های گوناگون منزل

افزایش قابل توجه زیبایی بیرونی و درونی خانه

بازسازی منزل با خدمت از ما

برای دسترسی به برترین پیمانکارهای بازسازی منزل و کاشی کار ماهر، می توانید از اپلیکیشن یا وب سایت خدمت از ما یاری بگیرید. در این پلتفرم می توانید هزینه بازسازی منزل و اجرت خدمات مربوط به آن را از متخصصان به رایگان استعلام کنید.

پس از دریافت چند پیشنهاد قیمت، با آنالیز سوابق هر متخصص و نظر مشتریان پیشین او می توانید برترین گزینه را انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1642

به "بازسازی ویلا: تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید