ناتینگ از گوشی CMF Phone 1 رونمایی کرد؛ با امکان تعویض پنل پشتی

به گزارش فروش برتر، کمپانی Nothing امروز اولین گوشی هوشمند خود را با برند CMF معرفی کرد که این برند برای محصولات مالی ناتینگ استفاده می گردد. مهم ترین ویژگی گوشی CMF Phone 1، پنل پشتی قابل تعویض آن است و در ادامه به سایر مشخصه های آن می پردازیم.

ناتینگ از گوشی CMF Phone 1 رونمایی کرد؛ با امکان تعویض پنل پشتی

این گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD+ و حداکثر روشنایی 2000 نیت است. پنل از رفرش ریت 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز پشتیبانی می نماید. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پشت حفره نمایشگر واقع شده است و یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی روبرو هستیم.

همانطور که گفتیم، پنل پشتی این گوشی را به راحتی می توانید تعویض کنید و در بخشی از این پنل یک نقطه اتصال وجود دارد که برای وصل کردن لوازم جانبی مختلف می تواند استفاده گردد. به لطف همین قابلیت تعویض پنل پشتی، تعمیر آن ساده تر است و این موضوع می تواند عمر مفید گوشی را افزایش دهد.

بر اساس اعلام شرکت ناتینگ، گوشی CMF Phone 1 دو سال به روزرسانی های اصلی اندروید و سه سال به روزرسانی امنیتی دریافت خواهد نمود. این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد که از شارژ سیمی 33 وات و بعلاوه شارژ سیمی معکوس 5 وات پشتیبانی می نماید. با این حال، شارژ بی سیم وجود ندارد.

مدل 8/128 گیگابایتی این گوشی 239 یورو قیمت دارد و مدل 8/256 گیگابایتی با قیمت 279 یورو به دست کاربران می رسد. برای تعویض پنل پشتی باید 35 یورو بپردازید و بین رنگ های مشکی، نارنجی، آبی و سبز نعنایی هم قادر به انتخاب هستید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1403 بروزرسانی: 18 تیر 1403 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2088

به "ناتینگ از گوشی CMF Phone 1 رونمایی کرد؛ با امکان تعویض پنل پشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتینگ از گوشی CMF Phone 1 رونمایی کرد؛ با امکان تعویض پنل پشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید