مقاله: کورنیش دوحه (قطر)

به گزارش فروش برتر، با وجود این که دوحه در منطقه ای صحرایی قرار گرفته اما به شکل غافل گیرکننده ای تعداد زیادی فضاهای سبز دارد؛ چند تایی از آنها در این بخش شهر قرار گرفته اند. پارک البدع یکی از قدیمی ترین پارک های شهر است اما به تازگی بازسازی شده و امکانات تفریحی فراوانی به آن اضافه شده است، در نتیجه مکانی عالی برای زوج ها و جمع دوستان است تا توقفی کنند و از خوردن تنقلات یا یک بستنی خوشمزه در کنار فواره ها لذت ببرند. اگر این گونه خوراکی ها برای برگرداندن انرژی از دست رفته در این پیاده روی کافی نیست خیلی خوش شانس هستید، چرا که برخی از بهترین رستوران های دوحه درست در همین منطقه قرار گرفته اند. در فضاهای باز این رستوران ها نشسته و علاوه بر غذاهای فوق العاده خوشمزه، از منظره بی نظیر پیش رویتان از دریا لذت ببرید.

مقاله: کورنیش دوحه (قطر)

بهترین منظره ای که مسافران تور قطر در کورنیش دوحه می توانند ببینند، از کنار دریا نزدیک به موزه هنر اسلامی است، جایی که جهازها (قایق های باری سنتی عربی) در پیش زمینه و آسمان خراش های خلیج غربی در آن سوی آب قرار گرفته اند. بهترین زمان برای رفتن به کورنیش دوحه اواخر بعدازظهر روزهای جمعه است، زمانی که خانواده ها از ملیت های مختلف برای گذراندن اوقاتی خوش و آرامش بخش به این نقطه از شهر می آیند.

تماشای غروب یا طلوع آفتاب در کورنیش دوحه یک تجربه فراموش نشدنی از تور قطر را برایتان به یادگار خواهد گذاشت. اگر هتل تان نزدیک است صبح زود به اینجا بیایید، ورزش صبحگاهی خود را انجام دهید، اولین اشعه های آفتاب که نوبت به نوبت ساختمان ها را روشن می کنند را تماشا کرده و از زیبایی طبیعت خلیج لذت ببرید؛ و در حالی به هتل تان برگردید که در دلتان می دانید حالا استحقاق یک کورسانت اضافه برای صبحانه را دارید. با وجود نسیم همیشه حاضر دریایی و مانع های کم در سر راه، کورنیش دوحه محلی عالی برای بادبادک بازی است.

منبع مقاله: کورنیش دوحه (قطر)

انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1696

به "مقاله: کورنیش دوحه (قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کورنیش دوحه (قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید