تور ارزان سنگاپور: این جاذبه های گردشگری سنگاپور را از دست ندهید

به گزارش فروش برتر، سنگاپور، کشوری در جنوب شرقی آسیا و ترکیبی از فرهنگ آسیایی و اروپایی است. شهر سنگاپور که مرکز این کشور است، از زمان استقلال تا کنون، به یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان تبدیل شده و دارای یکی از شلوغ ترین بنادر جهان است. ساختمان های مدرن به زیبایی در کنار بافت قدیمی با قدمت چند صد ساله و بازارهای این شهر قرار گرفته اند. البته دولت سنگاپور نسبت به افرادی که قوانین را نقض می نمایند کاملا سختگیرانه برخورد می نماید اما گردشگرانی که قوانین را رعایت می نمایند می توانند بدون نگرانی از جاذبه های گردشگری سنگاپور لذت ببرند. امروز در مجله گردشگری خبرنگاران با بعضی از جاذبه های گردشگری سنگاپور که نباید از دست بدهید آشنا خواهید شد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان سنگاپور: این جاذبه های گردشگری سنگاپور را از دست ندهید

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

جاذبه های گردشکری سنگاپور ، مارینا بی سندز

یکی از جاذبه های توریستی سنگاپور، مارینا بی سندز نام دارد. ساخت این تفریگاه مجلل بیش از 5 میلیارد دلار هزینه داشته و آن را در سال 2010، زمانی که افتتاح شد، به یکی از گران ترین ساختمان های دنیا تبدیل کرد. مارینا بی سندز، تفریگاهی است که شامل یک هتل مجلل، رستوران، مغازه های بی شمار، یکی از بزرگ ترین مراکز تفریحی در آسیا، سالن سینما، موزه علمی-هنری و دیگر مراکز تفریح است. بعلاوه دارای یک پیست اسکیت روی یخ برای هواداران این ورزش زمستانی است. خرید بلیط هواپیما تهران سنگاپور

چرخ و فلک سنگاپور

پرنده سنگاپور نام چرخ و فلک بزرگ سنگاپور است که منظره زیبایی را برای توریستان به نمایش می گذارد. کابین های این چرخ و فلک 28 نفر را در خود جای می دهند. در سال 2008، زمانی که این چرخ و فلک افتتاح شد، با ارتفاع 165 متر، عنوان بلندترین چرخ و فلک دنیا را به خود اختصاص داد. قابل توجه است که افراد کم توان و دارای ناتوانی جسمی نیز می توانند با ویلچر لذت سوار شدن این چرخ و فلک را تجربه نمایند. چرخ و فلک سنگاپور که در خلیج مارینا واقع شده، در پایانه خود دارای رستوران ها، مغازه ها و دیگر خدمات تفریحی است و از جمله جاذبه های توریستی سنگاپور است که به هر توریستی پیشنهاد می گردد.

سافاری شبانه

اگر در پی تجربه متفاوتی در شب های سنگاپور هستید باید سافاری شبانه سنگاپور را حتما تجربه کنید. در این سافاری که در سال 1984 افتتاح شد، می توانید حیوانات شب زی را از نزدیک ببینید. این مکان یکی از برترین جاذبه های توریستی سنگاپور است که سالانه بیش از یک میلیون توریست از آن تماشا نموده و از تماشای هفت منطقه جغرافیایی دنیا لذت می برند و از زندگی حیوانات اطلاعات بیشتری کسب می نمایند. به علاوه برنامه های آموزشی درباره حفظ گونه هایی که در خطر انقراض هستند به نمایش گذاشته می گردد. رستوران های این پارک سافاری، منوها و تفریح هایی در ارتباط با جنگل و زندگی گونه های جنگلی دارند.

باغ های گیاه شناسی سنگاپور

اگر دوست دارید در سفر خود از جاذبه های توریستی سنگاپور تماشا کنید و در عین حال در هزینه های خود صرفه جویی هم نموده باشید، حتما سری به باغ های گیاه شناسی سنگاپور بزنید. بیشتر باغ ها رایگان هستند و تنها مکانی که برای بازدید از آن باید هزینه پرداخت کنید، باغ ملی ارکیده است. این باغ پربازدیدترین بخش است و شامل بیش از 60000 گونه گیاهی و جانوری است. به علاوه عنوان اولین باغ مخصوص بچه ها را نیز به خود اختصاص داده است.

هتل رافلز

هتل رافلز بنایی باشکوه با معماری بسیار زیبا است و در سال 1887 افتتاح شد. این مکان به سرعت به یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها در سنگاپور تبدیل شد. این مکان مجلل دارای 15 رستوران است و یک فرد سیک با یونیفرم مخصوص میهمانان را با تاریخ آسیای جنوب شرقی آشنا می سازد. بازدید از لابی این هتل برای عموم آزاد است درحالیکه موزه هتل در طبقه سوم واقع شده است. یکی از افراد معروفی که در این هتل اقامت داشته ارنست همینگوی است و همین مسئله به معروفیت این مکان می افزاید.

خیابان اورچارد

یکی دیگر از جاذبه های توریستی سنگاپور، خیابان اورچارد نام دارد. این خیابان یکی از مهمترین خیابان های شهر برای خرید است. نام این خیابان از باغ های میوه ای که در انتهای آن قرار دارند گرفته شده است. رستوران ها، کافه ها، مغازه ها و هتل های زیادی که در این خیابان قرار دارند آن را به مکانی محبوب برای توریستان تبدیل نموده اند. یکی از زیباترین نماهای این خیابان در روزهای کریسمس است که تزئینات زیبای کریسمس، نورپردازی ها و برف های مصنوعی که روی درختان نشسته است، جلوه زیبایی به این مکان می دهند. مجله توریستی خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1641

به "تور ارزان سنگاپور: این جاذبه های گردشگری سنگاپور را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سنگاپور: این جاذبه های گردشگری سنگاپور را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید