تور ارزان آلمان: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد، تقابل دوباره مسی و رونالدو، رویارویی اتلتیکومادرید با بایرن مونیخ

به گزارش فروش برتر، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل 22-2021 برگزار گردید و بر این اساس دنیای فوتبال بار دیگر شاهد رویارویی مسی و رونالدو خواهد بود.

تور ارزان آلمان: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد، تقابل دوباره مسی و رونالدو، رویارویی اتلتیکومادرید با بایرن مونیخ

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل 22-2021 از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه - به وقت تهران) در مقر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در شهر نیون سوئیس برگزار گردید و 16 تیم راه یافته به این مرحله رقبای خود را شناختند. نکته جالب قرعه کشی این مرحله تقابل پاری سن ژرمن و منچستریونایتد است که طی آن مسی و رونالدو دو فوق ستاره نامدار دنیای فوتبال بار دیگر رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

تیم ها در این قرعه کشی در دو سید مجزا قرار گرفتند که بر این اساس تیم های اول گروه های هشت گانه مرحله گروهی که شامل آژاکس هلند، بایرن مونیخ آلمان، یوونتوس ایتالیا، لیورپول انگلیس، لیل فرانسه، منچسترسیتی انگلیس، منچستریونایتد انگلیس و رئال مادرید اسپانیا می شوند، در سید یک قرار گرفتند.

تیم هایی هم که در مرحله گروهی در گروه های خود در جایگاه دوم به کار خود سرانجام دادند هم در این قرعه کشی در سید دوم قرار گرفتند که عبارتند از اتلتیکومادرید اسپانیا، بنفیکای پرتغال، چلسی انگلیس، اینتر ایتالیا، پاری سن ژرمن فرانسه، سالزبورگ اتریش، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و ویارئال اسپانیا.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ها در مرحله یک هشتم نهایی به توضیح زیر به مصاف هم می فرایند:

بنفیکا - رئال مادرید

ویارئال - منچسترسیتی

اتلتیکومادرید - بایرن مونیخ

سالزبورگ - لیورپول

اینتر - آژاکس

اسپورتینگ لیسبون - یوونتوس

چلسی - لیل

پاری سن ژرمن - منچستریونایتد

تیم های اول هر بازی در ملاقات رفت میزبان خواهند بود. بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها در تاریخ های 15، 16، 22 و 23 فوریه 2022 (26 ، 27 بهمن و 3 ، 4 اسفند 1400) و بازی های برگشت هم در تاریخ های 8، 9 و 15، 16 مارس 2022 (17، 18 و 24، 25 اسفند 1400) برگزار خواهد شد.

قرار است از این مرحله به بعد برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا قانون گل زده در خانه حریف حذف گردد و در صورتی که نتیجه تقابل دو تیم در سرانجام وقت قانونی مجموع دو بازی رفت و برگشت مساوی گردد، بازی به وقت های اضافه و در صورت احتیاج به ضربات پنالتی خواهد رفت.

قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی و ملاقات فینال (برای معین کردن میزبان برای پوشیدن پیراهن اصلی در فینال) مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هم در تاریخ 18 مارس (27 اسفند) برگزار خواهد شد.

ملاقات فینال این دوره از رقابت ها هم در تاریخ 28 مِی 2022 (7 خرداد 1401) در استادیوم کرستوفسکی واقع در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1860

به "تور ارزان آلمان: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد، تقابل دوباره مسی و رونالدو، رویارویی اتلتیکومادرید با بایرن مونیخ" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان آلمان: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد، تقابل دوباره مسی و رونالدو، رویارویی اتلتیکومادرید با بایرن مونیخ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد، تقابل دوباره مسی و رونالدو، رویارویی اتلتیکومادرید با بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید