لیگ برتر والیبال، شکست سایپا و صدرنشینی سپاهان، پیروزی هراز آمل مقابل شهرداری قزوین

به گزارش فروش برتر، تیم سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مقابل سایپا به پیروزی رسید.

لیگ برتر والیبال، شکست سایپا و صدرنشینی سپاهان، پیروزی هراز آمل مقابل شهرداری قزوین

به گزارش خبرنگاران، تیم سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مقابل سایپا به پیروزی رسید و با 10 پیروزی صدرنشین لیگ برتر شد. دو تیم مدعی و پرمهره لیگ، ست نخست را پایاپای آغاز کردند. امیر حسینی پاسور و کاپیتان سایپا در این بازی اعتراضاتی به نحوه قضاوت داور داشت که با کارت زرد جریمه شد. چند دفاع روی تور مؤثر از بازیکنان سپاهان، جریان بازی را به سود تیم اصفهانی تغییر داد و نتیجه ست نخست، 25 بر 21 به سود سپاهان رقم خورد.

دفاع روی تور، عامل روحیه بخش بازی برای دو تیم بود. سر و صدای شادی بعد از امتیاز بازیکنان به نوعی بود که حداکثر تأثیر منفی را روی روحیه حریف داشته باشد. سایپا و سپاهان تا امتیاز 23 پا به پای هم پیش آمدند، ولی این ست نیز 25 بر 23 به سود سپاهان ثبت شد. آماده نبودن پاسور دوم تیم سایپا، دست مصطفی کارخانه را برای تغییر تاکتیک در این بازی بسته بود.

بازیکنان سپاهان پس از دریافت دو ست، کمی بازی را ساده در نظر دریافتد و همین فرصتی برای سایپای با انگیزه شد تا در ست سوم 22 بر 25 برنده شود. سپاهان در ست چهارم هم سر حال تر از سایپا نشان داد و بازی کرد، ضمن اینکه اشتباهات بازیکنان سپاهان به ویژه در سرویس کمتر بود. سپاهان در ست چهارم نیز 25 بر 18 برنده ست و 3 بر یک پیروز بازی شد.

محمود افشاردوست عضو هیئت رئیسه و دبیر پیشین فدراسیون والیبال و رضا تندروان سرمربی تیم فولاد سیرجان، میهمانان ویژه این بازی بودند.

در بازی دیگری که در سالن فدراسیون والیبال انجام شد، هراز آمل 3 بر صفر شهرداری قزوین را شکست داد و به هشتمین پیروزی خود رسید. تیم های صدرنشین فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه در این هفته استراحت کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1119

به "لیگ برتر والیبال، شکست سایپا و صدرنشینی سپاهان، پیروزی هراز آمل مقابل شهرداری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، شکست سایپا و صدرنشینی سپاهان، پیروزی هراز آمل مقابل شهرداری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید