لرستان تحرک خوبی در حوزه تبلیغات مناطق گردشگری داشته است

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران/لرستان مدیرکل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی از عملکرد لرستان در حوزه تبلیغات و بازاریابی مناطق گردشگری اظهار رضایت کرد.

لرستان تحرک خوبی در حوزه تبلیغات مناطق گردشگری داشته است

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا در زمستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمدابراهیم لاریجانی امروز در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران در بازدید از غرفه لرستان اظهار کرد: خوشبختانه لرستان تنوع و تحرک خوبی در حوزه بازاریابی و تبلیغات داشته است.

وی توضیح داد: راه اندازی اپلیکیشن 360 درجه جاذبه های گردشگری، نرم افزار لرستان گردی و همچنین وب سایت چندزبانه استان با توجه به دسترس بودن در هرلحظه به وسیله گوشی تلفن همراه، ضمن اینکه موجب صرفه جویی در مصرف کاغذ، تمرکز منابع اطلاعات و حفظ محیط زیست می گردد در حوزه معرفی جاذبه های گردشگری نیز نقش بسیار تأثیرگذاری خواهد داشت.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد: باید اطلاع رسانی کامل در مورد این نرم افزارها که به تازگی از آن ها رونمایی شده صورت گیرد تا مسافران و گردشگران با نصب آن درگوشی تلفن همراه خود به راحتی اطلاعات موردنظر خود را همراه با عکس یا فیلم از جاذبه های گردشگری لرستان به دست آوردند.

لاریجانی با بیان اینکه در سال 98 کارهای بسیار خوبی در حوزه بازاریابی و تبلیغات اجرا شده است، اعلام کرد: برگزاری 250 نفر تور آشناسازی از 18 کشور به منظور معرفی مناطق گردشگری ایران، حضور هنرپیشه های معروف از کشورهای ترکیه، چین و عمان، نشسته ای رو در روی تجاری و استفاده از صفحات مجازی پربازدید جهان از جمله اقدامات خوبی است که در این زمینه اجرا شده است.

وی استفاده از روش های نوین تبلیغاتی را در راستای معرفی مناطق گردشگری کشور بسیار مهم دانست و اضافه کرد: ما به لحاظ روش و کیفیت تبلیغات چیزی از جهان کم نداریم اما به لحاظ حجم کارهای اجرا شده با توجه به محدود بودن اعتبارات باید فعالیت بیشتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 467

به "لرستان تحرک خوبی در حوزه تبلیغات مناطق گردشگری داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان تحرک خوبی در حوزه تبلیغات مناطق گردشگری داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید