رونمایی از هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر و سامانه سپیدان 360 در غرفه استان فارس

به گزارش فروش برتر، هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر با حضور محمد ابراهیم لاریجانی مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه تهران رونمایی شد.

رونمایی از هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر و سامانه سپیدان 360 در غرفه استان فارس

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران، مراسم رونمایی از هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر #IranIsSafeToTravel و سامانه سپیدان با عنوان سپیدان 360 ظهر چهارشنبه 23 بهمن ماه 98 با حضور امیرارسلان فیضی رئیس گروه فضای مجازی اداره کل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس و سید موید محسن نژاد معاون گردشگری استان فارس در غرفه این استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران برگزار گردید.

سیاوش سیاوشی مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی بهین برگ در شرح کمپین هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر گفت: این طرح پنجره ای رو به حقیقت ایران باز می نماید تا مردم جهان را از امن بودن ایران برای گردشگری و سفر آگاه کنیم. در این کمپین، مردم می توانند ویدئوهای خود را از مناطق گردشگری ایران با این هشتگ به اشتراک بگذارند. برای نمونه یک ویدئو که خودمان آن را تهیه کردیم به زبان روسی، آلمانی، چینی، فرانسوی، اسپانیایی، نروژی، سوئیسی و عربی تهیه شده است.

او تأکید کرد: اجرای این طرح همت همه فعالان حوزه گردشگری ایران را می طلبد و با شبکه نسیم و مستند نیز در این زمینه رایزنی شده است.

محمدابراهیم لاریجانی نیز با تأکید بر اهمیت این طرح، یکی از دغدغه های دکتر مونسان را، اطلاع رسانی این موضوع که ایران را کشوری امن برای گردشگران خارجی نشان دهیم دانست.

بر این اساس، سامانه سپیدان که مشتمل بر اطلاعات مراکز خدماتی شهر سپیدان است نیز رونمایی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 456

به "رونمایی از هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر و سامانه سپیدان 360 در غرفه استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از هشتگ ایران، سرزمین امن برای سفر و سامانه سپیدان 360 در غرفه استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید