لاوروف: شاید لازم باشد برای مدتی ارتباطمان را با اتحادیه اروپا قطع کنیم

به گزارش فروش برتر، وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد از بی احترامی مسئولان سیاست خارجی کشورهای غربی به کشورش اعلام نمود شاید مسکو در واکنش به رفتارهای نامناسب آنها حداقل برای مدتی ارتباطش را با بروکسل قطع کند.

لاوروف: شاید لازم باشد برای مدتی ارتباطمان را با اتحادیه اروپا قطع کنیم

با ما سفر کنید و با ارزانترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه با انتقاد از رفتار نامناسب کشورهای اروپایی با روسیه در قضیه الکسی ناوالنی وبلاگ نویس مخالف دولت ولادیمیر پوتین، هشدار داد که محتمل است کشورش در واکنش به این رفتارها تصمیم به قطع روابط خود با اتحادیه اروپا بگیرد.

سرگئی لاوروف طی سخنرانی خود در مجمع بین المللی والدای در این خصوص توضیح داد: امروز کسانی در کشورهای غربی عهده دار سیاست خارجی هستند که احتیاج به گفتگوی محترمانه را درک نمی نمایند. شاید احتیاج باشد که ما برای مدتی با آنها ارتباطی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اورزولا فن درلاین [رئیس کمیسیون اروپا] می گوید همکاری ژئوپولیتیک با دولت کنونی روسیه کارساز نیست.، بسیار خوب! اگر آنها این را می خواهند، همین طور خواهد شد.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1021

به "لاوروف: شاید لازم باشد برای مدتی ارتباطمان را با اتحادیه اروپا قطع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: شاید لازم باشد برای مدتی ارتباطمان را با اتحادیه اروپا قطع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید