قدمت برند دلتا، مهم ترین رکن اصالت آن است

به گزارش فروش برتر، نگاهی به تاریخچه موفقیت برند های بزرگ در ایران و دنیا حاکی است که در میان عناصر مهم اصالت و ارزش برند، قدمت تاریخی یکی از اصول و فاکتورهای بنیادین است.

قدمت برند دلتا، مهم ترین رکن اصالت آن است

گروه املاک دلتا به عنوان یکی از قدیمی ترین برند های حوزه معاملات ملکی نیز از این خصیصه بهره مند است و تاریخ طولانی فعالیت این مجموعه که به طور پیوسته با موفقیت ها و نوآوری ها همراه بوده، مصداق این مدعاست.

آژانس های معاملات ملکی دلتا در سال 1356، یعنی 40 سال قبل، شروع به کار کرد و اکنون در شروع پنجمین دهه فعالیت خود، توانسته است با مدیریت شاخص محمد تقوی، فرهنگ دلالی علمی املاک در ایران را نهادینه نموده و اصول و معیارهای جاری در جامعه مشاورین و معامله گران املاک را به میزان قابل ملاحظه ای جا به جا کند. شاخصه هایی چون اطمینان، سهولت و تخصص برای سرویس گیرندگان مجموعه، شاخص ترین ارمغان این برند به شهروندان بوده است.

فعالیت های فرهنگی و رسانه ای این مجموعه که در دهه اخیر به سمت حوزه های دیجیتال حرکت می نماید، در کنار توسعه نهادهای جنبی که در خدمت آژانس های املاک دلتا قرار دارند، از رموز موفقیت این برند قدیمی بوده است. البته در این میان، نباید از به کارگیری متخصص ترین نیروهای هر حوزه توسط دلتا غافل ماند.

در تصویری که مشاهده می کنید، مجله گل آقا (یکی از مشهورترین و پرمخاطب ترین نشریات طنز ایران) در شماره 44، سال دوم، پنج شنبه اول اسفند 1370، کاریکاتوری به چاپ رسانده است که نشان می دهد فعالیت دلتا و زیر مجموعه های آن از جمله آژانس 850 تا چه اندازه ای مقبولیت و شهرت عام در جامعه ایرانی داشته و دارد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 499

به "قدمت برند دلتا، مهم ترین رکن اصالت آن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدمت برند دلتا، مهم ترین رکن اصالت آن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید