فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ از دسترس خارج شدند [مشکل حل شد]

به گزارش فروش برتر، آپدیت خبر: ظاهرا اختلالات بوجود آمده در این اپلیکشن ها حل شده است و کاربران بدون مشکل می توانند از آن ها استفاده نمایند. متن اصلی که پیرامون وجود مشکل در این اپلیکیشن ها توشته شده بود را می توانید در زیر بخوانید.

فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ از دسترس خارج شدند [مشکل حل شد]

فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ در حال حاضر به مدت یک ساعت است که به صورت دنیای از دسترس خارج شده اند و هنوز هم علت این اتفاق تعیین نیست.

این طور که به نظر می رسد، اپلیکیشن های وابسته به فیسبوک نظیر مسنجر، اینستاگرام و واتساپ، در حال حاضر از دسترس خارج شده اند و اکنون هم که یک ساعت از این اتفاق می گذرد هنوز تعیین نشده که چرا چنین مسئله ای به وجود آمده است. طبق گزارش های منتشر شده، حتی ابزارهای داخلی فیسبوک برای کارمندان این شرکت هم از دسترس خارج شده است و به همین جهت آن ها امروز را روز برفی خطاب نموده اند. جالب است در این گیر و دار این نکته را هم بدانید که ارزش سهام فیسبوک به خاطر همین مشکل یک ساعته حدود 6 درصد کاهش هم داشته است.

بنابراین اگر از این اپلیکیشن ها بدون مشکل استفاده می کردید اما به صورت ناگهانی قادر به ارسال فایل به وسیله آن ها یا به طور کلی قادر به برقراری هیچ ارتباطی نبودید، نگران نباشید چون این مشکل دنیای است و تمام کاربران دنیا را از نقاط مختلف شامل می گردد. پیام های خطایی که ممکن است در نتیجه کوشش برای ورود به این اپلیکیشن ها یعنی واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر مشاهده کنید شامل Sorry, something went wrong ،5xx Server Error یا چیزهایی مثل این است. در بعضی مواقع هیچ پیام خطایی را هم شاهد نیستیم اما اپلیکیشن همچنان از کار افتاده است.

فیسبوک هنوز به صورت عمومی در رابطه با این مشکل حرفی نزده است و به همین دلیل نه علت وجود آن را می دانیم، نه از این بابت که چه زمانی باید شاهد بهبود شرایط باشیم اطلاع داریم. به نظر می رسد تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم تا خود شرکت بیانیه ای در این رابطه صادر کند.

مسائل این چنینی معمولا پیش می آمده است و بنابراین با چیز جدیدی روبرو نیستیم. با این حال نمی دانیم الان باید چقدر منتظر بمانیم. هرچند بعید به نظر می رسد این از دسترس خارج شدن خیلی طول بکشد.

آیا اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک مسنجر برای شما هم از دسترس خارج شده است؟

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1599

به "فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ از دسترس خارج شدند [مشکل حل شد]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ از دسترس خارج شدند [مشکل حل شد]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید