تور ارزان چین: فروش بلیط ایران ایر در فضای بلاک چین

به گزارش فروش برتر، شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) در راستای بهره وری از اقتصاد دیجیتال در صنعت هوانوردی و گردشگری، به واسطه قراردادی با یک شرکت داخلی، قصد ورود به فضای بلاک چین را دارد.

تور ارزان چین: فروش بلیط ایران ایر در فضای بلاک چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) به واسطه قراردادی با یک شرکت داخلی، در تدارک ایجاد تحولی در سیستم فروش صنعت هوایی کشور است. این شرکت هواپیمایی با انتشار توکن بلیط هما تحت عنوان هماتیک، به فضای اقتصاد دیجیتال و فناوری بلاک چین راه پیدا خواهد نمود.

شرکت هواپیمایی ملی ایران این اتفاق را گامی مهم در راستا توسعه خدمات دیجیتال و حرکت به سوی اقتصاد دیجیتالی ارزیابی نموده است و یک نوآوری برای صدور نسل فناورانه بلیط های پرواز بر بستر توکن می داند.

مسائل پیش بینی نشده برای افراد، یکی از مسائل فروش بلیط هواپیما به شمار می رود و سبب عدم توانایی در برنامه ریزی دقیق برای سفرهای چندماه آینده می گردد. از سوی دیگر، ترجیح مسافران بر این است تا پیش از نزدیک شدن به ایام تعطیلات یا مناسبت هایی که بلیط هواپیما را کمیاب می نماید، بلیط مدنظر خود را خریداری نموده باشند . با این وجود، در حال حاضر امکان خرید بلیط باز (بلیط بدون زمان) وجود ندارد و طراحی توکن هماتیک، با هدف برطرف این مشکل طرحی شده است.

در آینده ای نزدیک، شهروندان قادر خواهند بود تا با کسب تجربه ای نوین از خرید بلیط شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، مستقل از زمان و مبدا یا مقصد پرواز و صرفا با توجه به مسافت از خدمات هوایی استفاده نمایند. پیش بینی می گردد که مسافران بتوانند توکن هماتیک را از قبل و به مرور زمان برای پروازهای کلاس اکونومی خریداری نمایند و متناسب با مسافت پروازهای خود، مورد استفاده قرار دهند. موضوع حائز اهمیت این است که قابلیت مبادله این توکن با سایر مسافران نیز وجود خواهد داشت.

معیار محاسبه هزینه پرواز با توکن هماتیک، مقدار مسافت هوایی دو شهر یا به اصطلاح ناتیکال مایل بین دو شهر است و هر واحد این توکن، امکان استفاده از یک جایگاه در پرواز اکونومی به مسافت 100 ناتیکال مایل در اختیار مسافران قرار می دهد. به عنوان نمونه، مسافران برای خرید بلیط در راستا تهران-مشهد که مسافت آن 410 ناتیکال مایل است، باید 4.1 توکن برای دریافت بلیط پرداخت نمایند؛ بعلاوه در راستاهای کمتر از 250 ناتیکال مایل، حداقل 2.5 توکن به منظور صدور بلیط پرواز دریافت می گردد.

با این حساب، نوآوری شرکت هواپیمایی ایران ایر در صدور توکن ها هماتیک، تحولی در فرآیند صدور بلیط و انقلابی در صنعت هوانوردی ایران رقم خواهد زد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1753

به "تور ارزان چین: فروش بلیط ایران ایر در فضای بلاک چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: فروش بلیط ایران ایر در فضای بلاک چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید