فرود 1200 قطعه شهاب سنگ در برج آزادی تهران

به گزارش فروش برتر، مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی گفت: 1200 قطعه شهاب سنگ در دوره زمان های مختلف که در مناطق مختلف به نمایش گذاشته شده با توافق مجموعه برج آزادی در معرض دید قرار می گیرند.

فرود 1200 قطعه شهاب سنگ در برج آزادی تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از آنا، محمدرضا کارگر، درباره موزه شهاب سنگ اظهار کرد: نخستین موزه تخصصی شهاب سنگ ایران در برج آزادی به تازگی افتتاح شد که تمامی این شهاب سنگ ها متعلق به ایران و عمدتاً توسط افراد حقیقی از شهرهای کرمان و یزد جمع آوری شده است.

وی افزود: تعداد 1200 قطعه شهاب سنگ در دوره زمان های مختلف که در مناطق مختلف به نمایش گذاشته شده با توافق مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در معرض دید قرار می گیرند.

مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی گفت: مجموعه آزادی مرکزیت خوب و مخاطبین زیادی دارد و بسیاری افراد برای بازدید از برج آزادی و دیگر فضاهای آن به برج می آیند و قطعاً از موزه شهاب سنگ هم دیدن خواهند کرد.

کارگر درباره موزه پمپ بنزین هم گفت: دو پمپ بنزین را که یکی در دروازه دولت و دیگری در خیابان وحدت اسلامی و از پمپ بنزین های قدیمی بوده تبدیل به موزه کردیم؛ پمپ بنزین خیابان وحدت اسلامی همچنان مورد استفاده است و تنها پمپ بنزینی که قدیمی و قابل احیا و تبدیل به موزه شدن بوده همین پمپ بنزین دروازه دولت بود که هم اکنون مورد استقبال هم واقع شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 90

به "فرود 1200 قطعه شهاب سنگ در برج آزادی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود 1200 قطعه شهاب سنگ در برج آزادی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید