طرح کاردان به همت دانشجویان همدانی به منظور درآمدزایی برای دانشجویان ارائه شد

به گزارش فروش برتر، دبیر انجمن تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی تصمیم به ارائه طرحی به نام کاردان گرفتیم و در آن از توان دانشجویان برای رفع نیاز دیگران استفاده می کنیم که باب تجربه و درآمدزایی برایشان فراهم بشود.

طرح کاردان به همت دانشجویان همدانی به منظور درآمدزایی برای دانشجویان ارائه شد

علی صادقی، دبیر انجمن تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران در خصوص طرح ارائه شده به همت این تشکل دانشجویی به منظور اشتغال زایی دانشجویان و به کارگیری توان و استعداد کاری آن ها گفت: در چند ساله اخیر تشکل های دانشجویی عملکرد کمرنگی داشتند و ما می خواستیم روحیه دانشجویی و کار تیمی را در میان اعضای تشکل زنده کنیم.

صادقی افزود: با توجه به شرایط مالی تصمیم به ارائه طرحی به نام کاردان گرفتیم و در آن از توان دانشجویان برای رفع نیاز دیگران استفاده می کنیم که هم تجربه ای برای آن ها باشد و درآمدی به دست بیاورند.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: این کار ها که به صورت پاره وقت انجام می شود و شامل: خدمات مشتری در فروشگاه های کتاب فروشی، عکاسی، طراح گرافیک، ساختن صنایع دستی، تولید محتوا برای وبسایت ها، ترجمه متون، مشاوره در زمینه رسانه های اجتماعی، مربی خصوصی تناسب اندام، ارائه سرویس های خدماتی و نظافتی، آرایشگری، ویدئو گرافی، طراحی، تبدیل صورت به نوشتار و تایپ و ترجمه است که نیت داریم بخش های شغلی دیگری برای این طرح تعریف کنیم.

وی مطرح نمود: شعار ما در این طرح جمله معروف کار عار نیست می باشد و دانشجو نباید بیکار بماند. بعضی از دانشجویان ممکن است تمام ساعات خود را به فضای مجازی و بدبینانه تفریحات نادرست ارائه بدهند و دغدغه ما برای اشتغال زایی دانشجویان و کسب درآمد برای آنهاست تا هم از اوقات فراغت خود به خوبی بهره برداری کنند و هم دایره امنیت مالی خودشان را گسترده کنند.

صادقی تاکید کرد: در نظر داریم این طرح را در خارج از دانشگاه نیز معرفی کنیم و دامنه کاری وسیع شغلی را برای دانشجویان ایجاد کنیم. همچنین در نظر داریم به دلیل تعطیلی دانشگاه ها با اساتید رایزنی کرده و با برگزاری کلاس های مهارت آموزی مجازی مثل فوتوشاپ و با برقراری ارتباط با شرکت های مختلف کارهایشان را به دانشجویان بسپاریم تا با هزینه کمتر انجام بدهند.

گفتنی است که اصغری، معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه ضمن استقبال از این طرح آمادگی دانشگاه برای حمایت از این طرح بیان نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 737

به "طرح کاردان به همت دانشجویان همدانی به منظور درآمدزایی برای دانشجویان ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کاردان به همت دانشجویان همدانی به منظور درآمدزایی برای دانشجویان ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید