شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پیروز به دریافت مجوز صنایع خلاق شد

به گزارش فروش برتر، استودیو معماری گذر، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، پیروز به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پیروز به دریافت مجوز صنایع خلاق شد

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، حمیدرضا محمدیان سمنانی معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: شرکت ها با کسب این مجوز می توانند از امتیازاتی مانند خدمات توسعه بازار، خدمات تسهیل فضای کسب وکار و خدمات پشتیبانی، تأمین اقتصادی و جذب سرمایه بهره مند شوند.

حمیدرضا محمدیان سمنانی با بیان اینکه تا به امروز چهار شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجوز شرکت خلاق دریافت کرده اند اضافه نمود: استودیو معماری گذر از سال 1397 با ایده محوری فراوری کامپوزیت بر پایه پالپ با کاربرد ساخت ملزومات دکوراسیون در مرکز رشد پذیرش و مورد حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نهاده شد.

وی اضافه نمود: این شرکت فناور به مدیرعاملی بهاره قدیر در این مدت محصولات بسیاری را وارد بازار شده است که از جمله آن ها می توان به انواع اکسسوری های دکوراتیو مانند پاف، کوسن و روشنایی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1845

به "شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پیروز به دریافت مجوز صنایع خلاق شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پیروز به دریافت مجوز صنایع خلاق شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پیروز به دریافت مجوز صنایع خلاق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید