شاسی بلند بایک X35 به وسیله سانیار موتور در ایران مونتاژ می گردد

به گزارش فروش برتر، چندی پیش زمزمه هایی مبنی بر تصمیم سانیار موتور برای عرضه کراس اوور تازه خود به گوش رسیده بود و امروز خبرهایی مبنی بر ورود این کراس اوور تازه به نام بایک x35 به کشور منتشر شده است. به نظر می رسد کراس اوور تازه بایک با برند تیگارد و احتمالاً با نام X35 در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.

شاسی بلند بایک X35 به وسیله سانیار موتور در ایران مونتاژ می گردد

سانیار موتور نام خودروساز نوی است که پس از عقد قرارداد جوینت ونچری میان دیار خودرو و یک شرکت واسطه چینی تأسیس شده است تا به مونتاژ خودروهای چینی بایک در سایت سابق دیارخودرو در گلپایگان بپردازد. با دریافت این تصاویر از حمل بایک X35 با برند تیگارد به نظر می رسد، موضوع عرضه محصولات سانیار موتور با برند تیگارد و با کراس اوور شهری X35 نهایی شده باشد.

خودرو بایک X35 که قرار است به زودی در ایران شاهد فروش آن باشیم، یک کراس اوور سابکامپکت یا جمع و جور است که این تیپ خودروها امروزه در بازارهای مختلف علاقمندان زیادی پیدا نموده است. میزان کوچک این مدل کراس اوور آنها را مناسب شهرهای بزرگ و شلوغ نموده است.

طراحی این فیس لیفت به سال 2019 باز می گردد و تغییرات صورت گرفته روی آن در جهت به روزرسانی آن برای تبدیل آن به یک خودرو در سطح طراحی دیگر خودروهای چینی این روزها است. خودروسازان چینی در حال حاضر با سرعت زیادی در حال فیس لیفت محصولات قبلی خود و یا طراحی محصولات نو بر اساس زبان طراحی مطابق با مد روز خودرو هستند.

تیگارد X35 در بازارهای جهانی با 2 پیشرانه عرضه می گردد. یک نمونه مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 116 اسب بخار و گشتاور 148 نیوتن متر که با جعبه دنده 5 سرعته دستی همراه شده است. نمونه دوم شامل یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر است که با یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا یک جعیه دنده CVT همراه شده است.

نوترین آگهی های خودروی بایک

این گیربکس در کاهش مصرف سوخت خودرو مؤثر است. بر اساس آنچه از سوی شرکت چینی اعلام شده است، مصرف سوخت بایک X35 در هر 100 کیلومتر ترکیبی شهر و جاده 7.2 لیتر بنزین است. بر اساس اعلام منابع چینی شتاب این کراس اوور مالی حدود 10.9 ثانیه است.

طراحی داخلی خودرو تیگارد X35 از یک نظر بسیار جالب و فرق دارد. برخلاف بسیاری از خودروها که نوعی قرینگی در طراحی جلو داشبور و بالای کنسول در نظر گرفته می گردد، در تیگارد X35 طراحان این قرینگی را شکسته و فضایی متفاوت ایجاد نموده اند.

هنوز تعیین نیست که بایک X35 با چه آپشن هایی به بازار ایران می رسد، اما در مدل های فول عرضه شده آن در دیگر کشورها آپشن های مهمی مانند دوربین 360 درجه، مجموعه کامل ایربگ ها جانبی و پرده ای و سیستم صوتی باکیفیت به چشم می خورد. باتوجه به تیپ بندی و سطح امکانات متفاوت این خودرو در بازارهای جهانی، باید برای اطلاع دقیق از ویژگی های تیگارد X35 در بازار ایران تا رونمایی رسمی این خودرو منتظر بمانیم.

بعلاوه طبق اخبار رسیده این شرکت به زودی رونمایی این محصول را در برنامه دارد، اما هنوز اخباری از زمان عرضه یا قیمت آن در دست نیست.

قیمت بایک X35 درکشور مبدأ در نمونه های پایه از 7800 دلار معادل 219 میلیون تومان آغاز شده است و در فول آپشن ترین تیپ ها با موتور توربو شارژ به حدود 15000 دلار، معادل 420 میلیون تومان می رسد، اما اینکه با چه قیمت و تعییناتی پای به بازار ایران خواهد گذاشت، همچنان تعیین نیست، مهم ترین رقبای محصول نو سانیار خودرو در بازار ایران نیز خودروهایی چون MVM X22، فردا SX5 و … است.

خرید و فروش و قیمت خودرو بایک

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

نوترین آگهی های خودروی بایک
منبع: دیوار
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1843

به "شاسی بلند بایک X35 به وسیله سانیار موتور در ایران مونتاژ می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "شاسی بلند بایک X35 به وسیله سانیار موتور در ایران مونتاژ می گردد" امتیاز داده اند | 2.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند بایک X35 به وسیله سانیار موتور در ایران مونتاژ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید