سلیمی: دانشجویان کارآفرین دانشگاه علامه آینده شغلی شان را انتخاب می نمایند

به گزارش فروش برتر، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با راه اندازی و گسترش اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری در قالب مراکز رشد دانشجویان ایده های خود را به ثروت تبدیل نموده و آینده شغلی شان را خودشان می سازند.

سلیمی: دانشجویان کارآفرین دانشگاه علامه آینده شغلی شان را انتخاب می نمایند

حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه 60 درصد دانشجویان این دانشگاه تحصیلات تکمیلی هستند، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی در حال تغییر سیستم آموزشی از آموزش تئوری به سیستم آموزشی اندیشه ورز و کارآفرین در قالب ایجاد مراکز رشد است که با برگزاری دوره های آموزش مهارتی سعی در ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان و افزایش دستاوردهای دانشجویان دارد.

وی اضافه نمود: دانشگاه علامه طباطبایی 4 هزار و 200 دانشجو را پذیرش نموده است که 60 درصد از آنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند که با توجه به راه اندازی مرکز نوآوری، مرکز رشد شماره 2، مرکز کارآفرینی و آزمایشگاه علوم شناختی امیدواریم بتوانیم بیش از سال های گذشته دانشجویان مهارت آفرین و تربیت کنیم.

سلیمی اضافه نمود: فرصت های مطالعاتی این دانشگاه نسبت به سال قبل با توجه به محدودیت های ارزی که داریم برای اساتید و دانشجویان بسیار سخت شده است اما سعی خواهیم کرد براساس اعتباراتی که داریم از آنها حمایت کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 340

به "سلیمی: دانشجویان کارآفرین دانشگاه علامه آینده شغلی شان را انتخاب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: دانشجویان کارآفرین دانشگاه علامه آینده شغلی شان را انتخاب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید