زیباترین مکان های دیدنی جهان

به گزارش فروش برتر، بازدید از زیبایی ها برای کاهش اضطراب و استرس نیز توصیه شده است. هر شخصی بنابر سلیقه ای که دارد، یک مکان را برای سفر انتخاب می کند.

زیباترین مکان های دیدنی جهان

یکی از برترین تفریحات بشر تا به امروز سفر و بازدید از زیباترین مکان های تماشای دنیا است. مکان هایی که اگر در طول عمر از آن ها تماشا نکنید، لذت وصف ناپذیری را از دست داده اید. سفر به شهر یا کشورهای دیگر برای سلامت جسم و روح انسان مفید خواهد بود. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

معبد گویچین لاما - اولان باتور، مغولستان

این مکان شامل 5 معبد کوچک با طراحی فوق العاده رنگارنگ بوده که یک موزه در شهر اولان باتور مغولستان نیز به شمار می رود. معبد گویچین امروزه یک میراث گرانبها برای مردم اولان باتور بوده و در حفاظت و نگهداری از آن بسیار حساس عمل می نمایند.

پل زنجیری یکی از زیباترین مکان های تماشای دنیا

شهر زیبای بوداپست مرکز کشور مجارستان، یک پل معلق به نام پل زنجیری سچنیی دارد. این پل دائمی بوده و امکان حمل و نقل در مجارستان را بهبود بخشیده است. پل زنجیری در سال 1849 به وسیله آدام کلارک ساخته و تأسیس شد.

بنای یادبود لینکلن - واشنگتن دی سی

آبراهام لینکلن نماد آزادی و سرانجام برده داری در آمریکا بوده که امروزه مجسمه ای به یاد ایشان در واشنگتن ساخته شده است. این فرد شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا و خواستار آزادی بوده که پیروز شد رؤیای آزادی بردگان این کشور را تحقق بخشد.

آبنمای تروی یکی از زیباترین مکان های تماشای دنیا

آب نما یا فواره تروی به معنای سه راه، در شهر رم با 26 متر ارتفاع در میان مجسمه های اساطیری یونانی واقع شده است. مردم بومی اعتقاد دارند برای بازدید دوباره از این آب نما باید سکه ای درون آب بیندازند.

خانه اُپرای سیدنی - سیدنی، استرالیا

شهر سیدنی در استرالیا یک بندر محسوب شده که خانه اٌپرای سیدنی در آن مکان واقع شده است. این مکان برای افرادی که به شعر و موزیک علاقه شدید دارند همچون یک بهشت است وی کی از زیباترین مکان های تماشای دنیا به شمار می رود.

آکروپلیس - آتن، یونان

دوستداران فرهنگ و تاریخ یونان با بازدید از آکروپلیس در شهر آتن که یک نماد برای این کشور است، بسیار به وجد می آیند. این مکان یک مجموعه با بنایی بزرگ بوده که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا ساخته شده است.

ساختمان امپایر استیت - نیویورک، آمریکا

نیویورک تنها یک شهر شلوغ و پر تردد آمریکا نیست اما یک شهر با بلندترین برج ها است. این ساختمان با معماری باشکوهی که دارد از سال 1931 تا 1972 جزئی از آسمان خراش های دنیا به شمار می رفت و یکی از زیباترین مکان های تماشای دنیا است.

یادبود رنسانس آفریقا - داکار، سنگال

این مجسمه که شامل یک مرد، زن و یک کودک در دستان مرد بوده با ارتفاع 52 متر در سال 2010 ساخته شد. قرار گرفتن کودک در دست مرد نشان دهنده روزهای تازه و امیدواری به آینده روشن است. اگر به تماشای های عجیب دنیا علاقه دارید،11 شهری که اصلا خورشید ندارند را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری مردن در این شهر ممنوع است! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1975

به "زیباترین مکان های دیدنی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مکان های دیدنی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید