رونمایی TCL از دو گوشی مقرون به صرفه قیمت

به گزارش فروش برتر، شرکت چینی TCL پس از چندین نمایش پیروز در عرضه بعضی محصولات شاخص هوشمند همانند تلویزیون های خانگی و گوشی های تلفن همراه، مجدداً به عرصه محصولات هوشمند مقرون به صرفه قیمت بازگشته و اخیراً از دو گوشی پایین رده با نام های TCL X20 SE و TCL 20A 5G رونمایی کرد که از صفحه نمایش اچ دی پلاس و دوربین های سه گانه در عقب بهره می برند.

رونمایی TCL از دو گوشی مقرون به صرفه قیمت

به گزارش خبرنگاران، تلفن های TCL X20 SE و TCL 20A 5G روز یکشنبه 31 اکتبر (9 آبان ماه) در ایالات متحده به طور رسمی معرفی شده اند. گوشی TCL X20 SE که یک تلفن سطح پایه محسوب می گردد، از چیپست Helio P22 پشتیبانی می نماید و صفحه نمایش +HD و دوربین سه گانه 13 مگاپیکسلی را ارائه می دهد. از سوی دیگر، TCL 20A 5G دارای مشخصاتی مانند صفحه نمایش +HD، پردازنده اسنپدراگون و دوربین های سه گانه 16 مگاپیکسلی است. در اینجا تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی ها و قیمت هر دو گوشی هوشمند ارائه شده است که توجه شما را بدان جلب می کنیم.

مشخصات و ویژگی های TCL X20 SE

گوشی هوشمند TCL X20 SE دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی LCD است که وضوح +HD و 720 در 1600 پیکسل را ارائه می دهد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی این دستگاه در نظر گرفته شده و پنل پشتی آن نیز دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. بعلاوه X20 SE از چیپست Helio P22 بهره می برد که با 3 گیگابایت رم همراه شده است. این گوشی 32 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD را به کاربران ارائه می دهد و بر روی اندروید 11 مبتنی بر TCL UI اجرا می گردد. گوشی هوشمند X20 SE از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می نماید که از شارژ سریع 18 واتی به وسیله درگاه USB-C پشتیبانی می نماید. علاوه بر این، این گوشی دارای ویژگی های دیگری مانند 4G VoLTE، Wi-Fi، بلوتوث 5.0، GPS، اسکنر اثر انگشت در عقب و جک 3.5 میلی متری صدا است.

مشخصات و ویژگی های TCL 20A 5G

گوشی هوشمند TCL 20A 5G دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی +HD است. دوربین جلویی آن 13 مگاپیکسلی است و پنل پشتی آن نیز مجهز به یک واحد دوربین سه گانه است که شامل یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین عکاسی فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی می باشد. گوشی 20A 5G به وسیله چیپست اسنپدراگون 480 و 4 گیگابایت رم راهنمایی می گردد. این دستگاه 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD اختصاصی ارائه می دهد. بعلاوه روی اندروید 11 و رابط کاربری TCL اجرا می گردد. علاوه بر این، این دستگاه یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که با استفاده از یک شارژر 18 واتی به وسیله پورت USB-C قابل شارژ است. در زمینه اتصالات این گوشی قابلیت هایی همانند 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.0، GPS و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می نماید. بعلاوه برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در عقب دارد.

در خصوص قیمت باید اشاره نمود که ما به وسیله وبسایت Metro by T-Mobile می دانیم که مدل پایه TCL X20 SE از برچسب قیمتی 160 دلار آمریکا برخوردار است، اما در خصوص قیمت گوشی رده بالاتر TCL 20A 5G هنوز هیچ تأیید رسمی در اختیار نداریم. به گزارش خبرنگاران، با این همه با توجه به قیمت گذاری مدل پایه، می توان حدس زد که گوشی TCL 20A 5G نباید قیمتی فراتر از 200 دلار داشته باشد و شاید بتوان روی برچسب قیمتی در حدود 180 دلار به نتیجه رسید. به هرحال این ها همه حدس و گمان است و باید منتظر بود تا قیمت رسمی این گوشی نیز رسماً اعلام گردد.

منبع: gizmochina

نوشته: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1648

به "رونمایی TCL از دو گوشی مقرون به صرفه قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی TCL از دو گوشی مقرون به صرفه قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید