جزئیات بیشتری از شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو فاش شد

به گزارش فروش برتر، بر اساس نوترین شایعات و برآورد ها، شیائومی روی توسعه گوشی های سری نوش کار می نماید که سری شیائومی 12S نام دارد. انتظار می رود سری 12S شیائومی اواخر سال جاری به عنوان پرچم دار نسل بعدی این شرکت در اختیار کاربران قرار بگیرد. به نظر می رسد که این سری نو متشکل از سه مدل شیائومی 12S، شیائومی 12S پرو و شیائومی 12X خواهد بود. به همین دلیل، جزئیات نوی از گوشی های شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو فاش شده است. ظاهراً شیائومی میخواهد تا این گوشی ها را با پیکربندی های مختلفی در اختیار کاربرانش قرار دهد که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

جزئیات بیشتری از شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو فاش شد

افشاگری به نام stufflistings، جزئیات بیشتری در خصوص گوشی های هوشمند پرچم دار بعدی شیائومی منتشر نموده است. شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو، دو محصول تازه شیائومی هستند که ظاهراً قرار است همراه با قدرتمندترین گوشی سری شیائومی 12 یعنی شیائومی 12 اولترا ماه آینده به کاربران معرفی شوند. در حال حاضر نمی دانیم که گوشی های این سری راهی به بازار جهانی نیز پیدا می نمایند یا نه، اما نشانه های اولیه حاکی از آن است که فعلاً این گوشی ها در اختیار کاربران چینی قرار خواهد گرفت.

جدا از این موضوع، stufflistings ادعا می نماید که شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهند رسید. این یعنی در کنار پردازنده اسنپدراگون شیائومی 12S احتمالاً 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه خواهد شد. در عین حال، پردازنده Dimensity شیائومی 12S پرو با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه می گردد.

باید اشاره کنیم که شیائومی 12S به عنوان قدرتمندترین مدل این سری به گفته شایعات با دو پردازنده اسنپدراگون و Dimensity به کاربران معرفی می گردد. این افشاگر در ادامه توضیحات خود آورده که تنها نسخه اسنپدراگون شیائومی 12S پرو از شارژر 120 واتی پشتیبانی خواهد نمود. این شارژر که در گوشی هوشمند ردمی نوت 11T پرو پلاس نیز مورد استفاده قرار گرفته، قادر است تا در عرض 20 دقیقه شارژ گوشی را از 0 به 100 برساند.

پیش تر نیز گوشی های شیائومی 12S پرو در وب سایت صدور گواهینامه 3C و شیائومی 12S در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شدند. نسخه اسنپدراگون مدل پرو از پردازنده تازه معرفی شده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. این تراشه که اخیراً معرفی شده، نسخه بهبود یافته تراشه پرچم دار این شرکت محسوب می گردد. کوالکام مدعی شده این تراشه از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و برای فرکانس پردازنده گرافیکی هم با 10 درصد افزایش روبرو می شویم. طبق اعلام این شرکت، به طور کلی پردازنده و پردازنده گرافیکی این تراشه تا 30 درصد انرژی کمتری مصرف می نمایند و بخش هوش مصنوعی هم به ازای هر وات با کاهش مصرف 20 درصدی روبرو شده است. بنابراین می توان گفت که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از نظر پایداری عملکرد نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

بر اساس تازهترین شایعات منتشر شده، شیائومی 12S پرو مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED خمیده است که از رزولوشن +2K QHD و رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید. روی قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه تعبیه شده که دوربین اصلی آن یک سنسور 64 مگاپیکسلی است. در کنار سنسور اصلی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا و 8 مگاپیکسلی ماکرو نیز واقع شده است. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند، حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی بهره ببرند.

منبع تغذیه این گوشی هوشمند را یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر سریع 120 واتی انرژی مجدد خود را تأمین خواهد نمود. سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را نیز اجرا خواهد نمود. این گوشی احتمالاً با تراشه Dimensity 9000 مدیاتک نیز عرضه خواهد شد.

شیائومی 12S طبق شنیده ها مجهز به نمایشگر AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید. بعلاوه احتمالاً شیائومی از سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی این گوشی هوشمند بهره خواهد برد که محصول همکاری با شرکت لایکا است. قلب تپنده این گوشی نیز اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در نظر گرفته شده است. احتمالاً در روزهای آینده اخبار دقیق تری از این گوشی ها منتشر خواهد شد.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1870

به "جزئیات بیشتری از شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بیشتری از شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید