رندرهای سری اوپو رینو 8 قبل از معرفی رسمی فاش شد

به گزارش فروش برتر، این روزها شایعات و برآورد های زیادی در خصوص سری اوپو رینو 8 در فضای مجازی منتشر می گردد که قرار است 2 خرداد ماه (23 مه) در چین به طور رسمی از آن رونمایی گردد. ظاهراً این سری جانشین سری اوپو رینو 7 می گردد که نوامبر سال 2021 (آذر ماه 1400) در بازار چین معرفی گردید و در اوایل سال 2022 در دسترس کاربران در هند نهاده شد. اوپو یک هفته قبل از رونمایی رسمی این گوشی ها، آن ها را برای پیش فروش در اختیار کاربران علاقمند به این برند قرار داده است. بعلاوه رندرهای سری اوپو رینو 8 در فضای مجازی منتشر شده که نکته جالبی را در خود گنجانده است. بر اساس این رندرها، سری اوپو رینو 8 شامل گوشی های اوپو رینو 8، رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس خواهد بود. این در حالی است که گزارش های قبلی از حضور گوشی اوپو رینو 8 SE در این سری خبر می دادند. در ادامه به آنالیز این رندرها می پردازیم.

رندرهای سری اوپو رینو 8 قبل از معرفی رسمی فاش شد

اوپو یکی از معروف ترین برندهای چینی در زمینه فراوری گوشی های هوشمند به شمار میرود که با وجود ناشناخته بودن آن در بین کاربران، گوشی های بسیار خوبی هم فراوری و راهی بازار نموده است. مدل گوشی های این شرکت از مالی تا پرچم دار متغیر است اما آنچه شرکت چینی میخواهد در آینده نزدیک معرفی کند، سری اوپو رینو 8 خواهد بود که گویا از سه مدل رینو 8، رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس تشکیل شده است. اخیراً رندرهای این گوشی ها در رسانه های خبری فاش شد که اطلاعات خوبی در خصوص طراحی آن ها به ما می دهد.

رندرهای سری اوپو رینو 8 حاکی از آن هستند که همه اعضای این سری از طراحی قاب پشتی یکسانی بهره می برند که ماژول دوربین مربعی شکلی در سمت راست قاب پشتی این گوشی ها دیده می گردد. پنل جلویی اوپو رینو 8 برای میزبانی از دوربین سلفی حفره ای در قسمت بالایی و سمت چپ دارد، بعلاوه در قسمت پایینی این پنل حاشیه زیادی به چشم می خورد. اوپو رینو 8 پرو نیز دقیقاً از طراحی پنل جلویی رینو 8 بهره می برد، اما در قسمت پایینی حاشیه کمتری دارد. حفره نمایشگر این گوشی نیز در قسمت بالا و وسط پنل جلویی دیده می گردد.

در قاب پشتی گوشی های این سری طراحی یکسانی به چشم می خورد، اما تفاوت های ریزی نیز وجود دارد. برای مثال فاصله بین سنسورهای دوربین رینو 8 پرو نسبت به رینو 8 بیشتر است. گفته می گردد که نسخه های رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس ممکن است با چیپ پردازش تصویر MariSilicon X در اختیار کاربران قرار بگیرد. باید خاطر نشان کنیم که این چیپ مجهز به پردازشگر تصویر، واحد پردازش عصبی و حافظه است که می تواند پردازش های مربوط به HDR را مستقیما روی عکس های RAW انجام دهد. همین عامل، نویز تصاویر به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد.

گفته می گردد که رینو 8 و رینو 8 پرو با گزینه های رنگی مشکی، آبی و صورتی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. بعلاوه هر دو گوشی با پیکربندی های 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد. از سوی دیگر اوپو رینو 8 پرو پلاس با گزینه های رنگی آبی، مشکی و سفید معرفی می گردد. کاربران می توانند از بین 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند دست به انتخاب بزنند.

جدیدترین گزارش ها حاکی از آن است که اوپو رینو 8، رینو 8 پرو و نسخه پرو پلاس به ترتیب از پردازنده های Dimensity 1300، اسنپدراگون 7 نسل 1 و Dimensity 8100 به عنوان قلب تپنده بهره می برند. این در حالی است که پیش تر از گوشی رینو 8 به عنوان اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 نسل 1 یاد شده است. ظاهراً این گوشی از یک نمایشگر 6/5 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+، نسبت تصویر به بدنه 20:9 و رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد.

لنز اصلی دوربین این گوشی که سونی IMX766 است، دقتی 50 مگاپیکسلی دارد. بعلاوه سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید به همراه یک سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی در کنار سنسور اصلی این گوشی دیده می گردد. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند اوپو هم سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی IMX709 سونی قرار خواهد داشت. باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در خصوص سری اوپو رینو 8 منتشر می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1852

به "رندرهای سری اوپو رینو 8 قبل از معرفی رسمی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای سری اوپو رینو 8 قبل از معرفی رسمی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید