رونمایی از محصولات نو سامسونگ در ماه جولای

به گزارش فروش برتر، شرکت سامسونگ میخواهد در ماه جولای از نسل دوم Samsung Galaxy Buds رونمایی کند.

رونمایی از محصولات نو سامسونگ در ماه جولای

به گزارش خبرنگار ، سامسونگ از جمله شرکت های معروف کره ای واقع در سئول و مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ تکوین، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی اندتی اشاره داشت.

گروه سامسونگ در سال 1938 به وسیله لی بیونگ-چول، به نام یک شرکت بازرگانی تاسیس شد و در طول 3 دهه نخست، فعالیت های خود را در حوزه های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده فروشی توسعه داده و در اواخر دهه 1960 وارد صنعت الکترونیک شد.

شرکت سامسونگ تاثیر بسزایی در توسعه مالی، سیاسی، رسانه ای و فرهنگی کره جنوبی دارد و شرکت های تابعه آن حدود یک پنجم از کل صادرات کره جنوبی را فراوری می نمایند و در سال 2013 عایدی سامسونگ معادل 17٪ از فراوری ناخالص داخلی (GDP) کره جنوبی بود.

سامسونگ در چند سال اخیر توانسته بهتر از گذشته بازار را دست بگیرد و در حال حاضر قرار است از چند دستگاه الکترونیکی خود رونمایی کند.

طبق گفته کارشناسان رویداد Unpacked شرکت سامسونگ در ماه جولای قرار است برگزار گردد و در آن از دستگاه های تاشو نو سامسونگ و سه مدل Galaxy Watch4 و نسل دوم Galaxy Buds این شرکت رونمایی گردد.

بهتر است در نظر داشته باشید که در حال حاضر شرکت سامسونگ در حال حاضر برنامه ریزی و فراوری انبوه قطعات این دستگ های نو خود است و نام Samsung Galaxy Buds 2 اولین بار در ماه مارس شنیده شده در روز های گذشته تصاویری از طرح کیف شارژ این هدفون بیسیم هم ظاهر شد که طراحی آشنایی را نشان می دهد، البته این کیس مقداری بزرگتر از کیس های قبلی است.

طبق گفته کارشناسان قرار است هدفون بیسیم سامسونگ در چهار رنگ سیاه، سفید، بنفش و سبز در دسترس کاربران قرار گیرد و به فروش رسد و طبق اعلام منابع این هدفون بیسیم قرار است با قیمت حدود 150 دلار به بازار عرضه گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1541

به "رونمایی از محصولات نو سامسونگ در ماه جولای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از محصولات نو سامسونگ در ماه جولای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید