دیدگاه سازمان لیگ: ادامه مسابقات

به گزارش فروش برتر، با اینکه هنوز تصمیم مشخصی درباره سرنوشت لیگ گرفته نشده اما دیدگاه کلی سازمان لیگ در این رابطه، ادامه مسابقات لیگ است. این موضوع را سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد.

دیدگاه سازمان لیگ: ادامه مسابقات

دیدگاه سازمان لیگ: ادامه مسابقات

هنوز درباره برگزاری لیگ تصمیم گیری نشده است و عده ای از مسئولان حتی معتقدند که صحبت کردن در این رابطه از حالا کاری بی فایده است. چون در حال حاضر نمی توان تصمیمی قطعی گرفت. با این حال اما سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره این موضوع شرح می دهد: ما فقط لیگ برتر نداریم و در حال حاضر باید تکلیف لیگ های دسته یک، دو و سه هم معین گردد. صحبت هایی هم که رد و بدل می گردد معمولاً تحت پوشش رسانه ها قرار نمی گیرد. اما به هر حال ما باید طبق خواسته ستاد مبارزه با کرونا باشیم.

بعضی بازیکنان و مربیان می گویند اگر قرار بر برگزاری مسابقات است باید زودتر اعلام گردد تا مراحل آماده سازی بازیکنان طی گردد. مهدی در این رابطه می گوید: همه جهان منتظر هستند تا ببینند چه اتفاقی رخ می دهد و ما هم منتظر هستیم ولی صبر نکردیم که ببینیم در کل جهان چه اتفقی می افتد تا ما هم آن کار را انجام دهیم. این دو مقوله با یکدیگر متفاوت است. طبیعتاً شرایط باید عادی گردد و ما منکر این موضوع نیستیم که بازیکنان هم برای ادامه مسابقات باید آمادگی جسمانی خود را تجدید نمایند.

او درباره دیدگاه سازمان لیگ تأکید می نماید: دیدگاه ما که شخصی نیست و سازمانی است، این است که بازی ها ادامه داشته باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 709

به "دیدگاه سازمان لیگ: ادامه مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدگاه سازمان لیگ: ادامه مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید