دانشگاه سمنان میزبان نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM منطقه 9 کشور خواهد بود

به گزارش فروش برتر، دبیر نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM منطقه 9 کشور گفت: نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی منطقه 9 کشور، 23 آبان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می گردد.

دانشگاه سمنان میزبان نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM منطقه 9 کشور خواهد بود

مرتضی دُرّی گیو، دبیر نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM منطقه 9 کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی منطقه 9 کشور، 23 آبان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود. ظرفیت پذیرش شرکت در این رقابت علمی 50 تیم است که تا کنون حدود 30 تیم برای شرکت در این مسابقه ثبت نام نموده اند.

مرتضی دُرّی گیو گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی منطقه 9 کشور تا آدینه 17 آبان تمدید شده و دانشجویان علاقه مند رشته های مختلف، می توانند برای ثبت نام جهت شرکت در این رقابت علمی به آدرس Http://semantic.semnan.ac.ir مراجعه کنند.

دُرّی گیو با بیان اینکه همزمان با برگزاری این دوره از رقابت ها، سومین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشگاه سمنان هم برگزار می شود؛ اضافه کرد: این مسابقات در کتابخانه مرکزی دانشگاه سمنان برگزار می شود.

دبیر نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM منطقه 9 کشور گفت: افزایش توانایی های علمی دانشجویان، ایجاد روحیه رقابت علمی و محیط همفکری و همکاری میان دانشجویان جهت بروز خلاقیت و توانایی های آنان از اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی با بیان اینکه دانشجویان مستعد، علاقه مند و کادر علمی مجربی در بخش برنامه نویسی در دانشگاه سمنان فعال هستند، اظهار امیدواری کرد: مسابقات برنامه نویسی دانشگاه سمنان، یکی از مسابقات آمادگی رسمی برای مسابقه برنامه نویسی ای سی ام در منطقه غرب آسیا شود.

دُرّی گیو درپایان اضافه کرد: سال گذشته، این مسابقات در سطح استان سمنان و با حضور بیش از 90 دانشجو از سراسر استان در دانشگاه سمنان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 334

به "دانشگاه سمنان میزبان نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM منطقه 9 کشور خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه سمنان میزبان نخستین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM منطقه 9 کشور خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید