تور قطر: خط دریایی حمل و نقل کالا و مسافر میان الجزایر و قطر افتتاح می گردد

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزائر بیان کرد به زودی خط دریایی برای حمل و نقل کالا و مسافران بین الجزائر و قطر افتتاح می گردد.

تور قطر: خط دریایی حمل و نقل کالا و مسافر میان الجزایر و قطر افتتاح می گردد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بر اساس این گزارش، وی در ملاقات با جمعی از الجزایری های مقیم قطر تاکید نمود که این پروژه تا پیش از انتها امسال میلادی رونمایی خواهد شد.

عبدالمجید تبون بعلاوه از مذاکرات بر سر مشارکت قطر در پروژه حیاتی توسعه شبکه راه آهن ملی الجزائر و توسعه آن به دورترین نقطه در جنوب الجزائر اطلاع داد.

رئیس جمهوری الجزایر از الجزایری های مقیم خارج خواست که بازوی کمکی ملت الجزایر باشند و در پیشبرد این کشور به سوی توسعه نقش آفرینی نمایند.

لازم به ذکر است که مقامات قطر و الجزائر روز یکشنبه در دوحه در حضور تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و عبدالمجید تبون رئیس جمهوری الجزائر یک توافقنامه، دو یادداشت تفاهم و یک برنامه اجرایی مشترک امضا کردند.

قطر و الجزائر در زمینه همکاری های حقوقی، قضائی یک توافقنامه امضا کردند و در مورد هماهنگی میان وزارتخانه های خارجه دو کشور و نیز در زمینه توسعه اجتماعی و امور خانواده دو یادداشت همکاری امضا کردند.

دو کشور بعلاوه بر سر انجام یک برنامه اجرایی در حوزه تکنولوژی، آموزش عالی و تحقیقات علمی در سال های تحصیلی 2025-2022 به توافق رسیدند. از سویی قطر و الجزائر روابط سیاسی و مالی خود را به ویژه پس از سال 2019 به سطوح عالی ارتقا دادند.

رئیس جمهور الجزائر روز شنبه برای شرکت در ششمین نشست سران مجمع کشورهای صادرنماینده گاز وارد دوحه شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1796

به "تور قطر: خط دریایی حمل و نقل کالا و مسافر میان الجزایر و قطر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: خط دریایی حمل و نقل کالا و مسافر میان الجزایر و قطر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید