خبرنگاران ژاوی: ملاقات با فولاد یک جنگ واقعی بود

به گزارش فروش برتر، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم السد قطر گفت: ملاقات با فولاد یک جنگ واقعی بود و ما نمایش خوبی در این ملاقات داشتیم.

خبرنگاران ژاوی: ملاقات با فولاد یک جنگ واقعی بود

به گزارش خبرنگاران، ملاقات حساس فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) از ساعت 22:30 در استادیوم پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض برگزار گردید که در سرانجام تیم السد پیروز شد با یک گل فولاد را از پیش رو بردارد.

ژاوی هرناندز سرمربی السد قطر در نشست خبری پس از بازی گفت: ما در این رقابتها بازی به بازی بهتر شدیم و امروز توانستیم بازی خوبی مقابل فولاد انجام دهیم. با این پیروزی به صدر رسیدیم و به هدف خود رسیدیم. این بازی یک جنگ واقعی بود و ما نمایش خوبی در این ملاقات داشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند. در حال حاضر در سخت ترین گروه صدرنشین هستیم چرا که بازیکنان السد مسوولیت پذیر بودند و نشان دادند که در بازی های حساس بهترین هستند.

سرمربی السد اضافه کرد: بازی با النصر یک فینال زود هنگام در آسیاست. همواره دنبال پیروزی برابر رقیبان هستیم و می خواهیم صدرنشین باشیم.

در جدول رده بندی این گروه السد با 10، النصر با 8، فولاد با 5 و الوحدات با 4 امتیاز در رده اول تا چهارم قرار گرفتند. تیم فولاد روز پنجشنبه 9 اردیبهشت و در آخرین ملاقات مرحله گروهی به مصاف الوحدات اردن خواهد رفت. السد نیز در ملاقات آخر باید به مصاف النصر عربستان برود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1414

به "خبرنگاران ژاوی: ملاقات با فولاد یک جنگ واقعی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ژاوی: ملاقات با فولاد یک جنگ واقعی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید