عکس ، رونالدو پشیمان شد! ، مقصد بعدی کریستیانو پس از ناکامی در عربستان و اختلاف با نامزدش

به گزارش فروش برتر، کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی النصر در پی ترک عربستان و بازگشت به رئال است.

عکس ، رونالدو پشیمان شد! ، مقصد بعدی کریستیانو پس از ناکامی در عربستان و اختلاف با نامزدش

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی زمستان گذشته با قراردادی نجومی به النصر عربستان ملحق شد. اعجوبه فوتبال وقتی به فوتبال آسیا پا گذاشت رویای قهرمانی با تیم عربستانی در تمام جام ها را داشت.

اما با گذشت 6 ماه از حضور رونالدو در عربستان او یکی پس از دیگری در جام های مختلف ناکام می ماند. رونالدو تا به امروز از 3 جام خداحافظی نموده و تنها شانس قهرمانی در لیگ عربستان را پیش روی خود می بیند.

ناکامی های متوالی رونالدو در عربستان باعث شده تا این ابرستاره به فکر ترک ریاض در خاتمه فصل بیفتد. در میان ناکامی های النصر با رونالدو مشکل خانوادگی و اختلاف این ستاره با جورجینا همسرش به شایعات رفتنش از عربستان بیشتر دامن زده است.

نشریه اولیه الریاضیه اطلاع داد رونالدو از شرایط خود در عربستان ناراضی است و می خواهد در خاتمه فصل ریاض را ترک کند. طبق گزارش های رسیده فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال به او وعده دادن پست مدیریتی داده است.

رونالدو در خاتمه فصل اگر عربستان را ترک کند به باشگاه رئال به عنوان یک مدیر برمی شود. قرارداد رونالدو با سعودی ها دوساله بود ولی عملکرد بد النصر باعث پشیمانی رونالدو شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2012

به "عکس ، رونالدو پشیمان شد! ، مقصد بعدی کریستیانو پس از ناکامی در عربستان و اختلاف با نامزدش" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، رونالدو پشیمان شد! ، مقصد بعدی کریستیانو پس از ناکامی در عربستان و اختلاف با نامزدش" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رونالدو پشیمان شد! ، مقصد بعدی کریستیانو پس از ناکامی در عربستان و اختلاف با نامزدش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید