استقلال، الهلال فینال زودرس آسیا است، امیدوارم آبی پوشان حذف نشوند

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال پس از صدر نشینی در گروه سوم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا و صعود از مرحله گروهی این مسابقات، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. دیداری که به زعم بسیاری از کارشناسان از مهم ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی است.

استقلال، الهلال فینال زودرس آسیا است، امیدوارم آبی پوشان حذف نشوند

حسن اشجاری پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص به خبرنگاران گفت: تقابل دو تیم استقلال و الهلال را می توان به فینال زودرس آسیا تشبیه کرد. احتمال اینکه تیم پیروز این میدان تا فینال آسیا هم بالا برود زیاد است، که من امیدوارم این اتفاق برای آبی پوشان ایران رخ دهد.

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: ممکن است این بازی بار فنی چندان بالایی نداشته باشد چرا که هر دو تیم از هم ترس دارند. هر دو تیم از قدرت و انگیزه تیم مقابل مطلع هستند و به خوبی می دانند کوچک ترین لغزش و غفلت مساوی است با حذف از آسیا که این مورد نظر هیچیک از دو تیم نیست. لذا به نظر من هر دو مربی ترجیح می دهند جانب احتیاط را رعایت نموده و کمتر دست به ریسک بزنند. تنها موردی که می تواند یخ بازی را بشکند، گل است و هر تیمی که پیروز به باز کردن دروازه تیم مقابل گردد، آنگاه دو تیم احتیاط را کنار گذاشته و با سرعت و ریتم بهتری در حمله شرکت خواهند کرد.

مربی فوتبال بیان داشت: نقش مدافعان استقلال در این ملاقات بسیار مهم و مشخص نماینده است. آنها می توانند این بازی را حفظ نموده و این فرصت را در اختیار مهاجمان قرار دهند تا به دروازه تیم رقیب برسند. خط حمله الهلال قوی و کوبنده است و برای همین من از نقش مهم خط دفاعی استقلال صحبت کردم. در خط دفاعی ما هم مدافعانی باتجربه و میدان دیده حضور دارند که با قدری تمرکز و درایت می توانند از پس مهار خط حمله پر قدرت الهلال برآیند.

وی اضافه نمود: در تیم الهلال نام های بین المللی عظیمی حضور دارند که می توانند حتی در یک لحظه سرنوشت این بازی عظیم را رقم بزنند. لذا مدافعان استقلال باید با زکاوت و زیرکی در تمام طول این بازی از این مهاجمان باتجربه و باهوش غفلت ننمایند.

اشجاری تاکید نمود: اگر مدافعان استقلال به خوبی وظایفشان را انجام دهند، می توان امیدوار بود مهاجمان باتجربه و باهوش استقلال هم از فرصت هایی که نصیب شأن می گردد استفاده بهینه نموده و دروازه حریف را باز نمایند. به خصوص ارسلان مطهری که تجربه گل زدن در بازی های عظیم و بین المللی را هم دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1565

به "استقلال، الهلال فینال زودرس آسیا است، امیدوارم آبی پوشان حذف نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال، الهلال فینال زودرس آسیا است، امیدوارم آبی پوشان حذف نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید