خبرنگاران برگزاری مجمع هیات فوتبال تهران توسط رییس فعلی بدون مانع است

به گزارش فروش برتر، تهران- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تهران توسط رییس فعلی آن بدون مانع است.

خبرنگاران برگزاری مجمع هیات فوتبال تهران توسط رییس فعلی بدون مانع است

نصرالله پریچهره روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در نظر داریم تا خاتمه سال جاری مجمع انتخاباتی این هیات ورزشی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برای رای گیری اعضای مجمع طبق بالاترین رتبه این افراد را انتخاب و پیشنهاد خود را به فدراسیون اعلام خواهیم کرد گفت: تایید نهایی اعضا و تاریخ برگزاری مجمع توسط فدراسیون به ما ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال بعضی از نامزدها به علت مهندسی شدن انتخابات توسط رییس هیات انتقاداتی را به نحوه برگزاری مجمع خواهند داشت توضیح داد: طبق اساسنامه فدارسیون ما تابع آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این خصوص آیا اصلاحیه اساسنامه به وسیله فدراسیون برای مجمع صادر شده است یا خیر گفت: در این خصوص تاریخ انتخابات اطلاعی ندارم و هرگونه تغییری در شیوه اساسنامه فدراسیون به ما ارجاع خواهد شد.

پریچهره بیان نمود: اسامی نهایی نامزدها تا فردا به فدراسیون ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است، حبیب الله ابوالحسن شیرازی مجری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران است.

براین اساس 13 نفر نامزد هیات فوتبال استان تهران بودند که صلاحیت یک نفر هنوز تایید نشده است.

لازم به ذکر است با اتمام مهلت چهار ساله ریاست هیات فوتبال استان نیز کماکان، ابوالحسن شیرازی از اسفند ماه 97 همچنان مسئولیت ریاست هیات فوتبال استان تهران را برعهده دارد.

85 موتور سوار در رژه 22 بهمن شرکت دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مورد رژه موتوری و دوچرخه سواران استان در برنامه 22 بهمن پایتخت نیز اشاره نمود و گفت: با هماهنگی های لازم با سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی 85 موتور سیکلت و 60دوچرخه سوار در این مراسم شرکت دارند.

وی بیان نمود: این ورزشکاران تهرانی روز 22 بهمن راستا میدان امام حسین(ع) تا آزادی را طی خواهند کرد.

تخصیص اعتبار برای تجهیز استادیوم تختی

پریچهره از تخصیص 4میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیز استادیوم تختی خبرداد و گفت: این اعتبار عمرانی به وسیله وزارت برای بازسازی و بازسازی استادیوم به حساب این اداره کل واریز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال در مورد ادعای بنیاد مستضعفان برای مالکیت حدود 40 درصد از زمین استادیوم تختی نیز اشاره نمود و گفت: این موضوع به وسیله بخش حقوقی در حال آنالیز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1253

به "خبرنگاران برگزاری مجمع هیات فوتبال تهران توسط رییس فعلی بدون مانع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری مجمع هیات فوتبال تهران توسط رییس فعلی بدون مانع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید