آماده دیدار با تراکتور هستیم، تغییرات زیادی در ترکیب نخواهیم داشت

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون عصر امروز دوشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت سرخپوشان گفت: اولین بازی است که بیرون از خانه انجام می دهیم. بازیکنان جدیدی داریم که با آنها کار می کنیم. تمام بازی های لیگ سخت خواهد بود.

آماده دیدار با تراکتور هستیم، تغییرات زیادی در ترکیب نخواهیم داشت

کالدرون ادامه داد: تمام بازی ها مانند فینال است که باید آنها را ببریم. پرسپولیس در فصل گذشته هم مقابل این تیم باخته بود! تراکتور سرمایه گذاری زیادی کرده است و می خواهد مدعی باشد. ما هم قهرمان ایران هستیم. آنها هزینه زیادی می کنند که قهرمان شوند. ما قهرمان بودیم و می خواهیم قهرمان بمانیم. این بازی برای هر دو تیم شش امتیازی است.

وی درباره احتمال تغییر در ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور افزود: روز بازی متوجه می شوید. نمی توان زودتر حرف از این موضوع بزنم. مسلما تغییرات خیلی زیادی نخواهیم داشت. بازیکنان خیلی خوبی داریم که به شناخت لازم می رسیم. شانزده بازیکن خیلی خوب داریم که هر کدام مدعی حضور در ترکیب اصلی تیم خواهند بود. ما راه فعلی خودمان را ادامه می دهیم تا به آمادگی برای هر بازی برسیم.

کالدرون درباره وضعیت جونیور مهاجم برزیلی پرسپولیس اذعان داشت: او در تمرین دیروز مصدوم شد و امروز نتوانست تمرین کند. باید ببینیم وضعیت مصدومیت او به چه شکل خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مصطفی دنیزلی قبلا در پرسپولیس بود اما تیم را قهرمان نکرد. او احتمالا انگیزه زیادی برای بردن دارد، تاکید کرد: بعد از 3 قهرمانی ما همه می خواهند جلوی ما برنده باشند. این طبیعی است و ما شادیم که اینگونه است. می دانیم که هر بازی یک فینال است.

کالدرون درباره کیفیت توپ های مورد استفاده در لیگ برتر یادآور شد: بازیکنان از این موضوع گله دارند. بازیکن است که در زمین بازی می کند و برایش این موضوع اهمیت دارد. توپ بازی خیلی در کیفیت بازی تاثیر دارد.

کالدرون درباره مصدومیت مهاجم خارجی تیمش هم اعلام نمود: مطمئنا خیلی خوب می شد اگر او زودتر به تیم می آمد. جونیور هم از لحاظ فیزیکی و بدنی و هم از لحاظ تاکتیکی نیاز به زمان دارد. به خاطر همین در بازی اول بازی نکرد. باید مصدومیت او برای بازی دوم بررسی شود.

وی درباره حضور اعضای خانواده کادرفنی این تیم در تهران شرح داد: اعضای کادر فنی شاد هستند. پدر یکی از دستیارانم به دیدنش می آید و همسر مربی بدنساز چون شاغل است فعلا نمی تواند به ایران بیاید. مسئله ای در این باره وجود ندارد.

کالدرون درباره عدم استفاده از سیستم داور ویدئویی در لیگ برتر فوتبال ایران افزود: مهم است گلی که می زنی یا می خوری سالم باشد. این موضوع می تواند به فوتبال کمک کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا با او درباره حواشی احتمالی در بازی تراکتور - پرسپولیس صحبت شده است یا خیر، اظهار کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم ولی می دانم آنها تماشاگران خوبی دارند. این خوب است که فوتبال ایران همه چیز را تحت کنترل دارد. به عنوان یک فرد خارجی هرگز چیز بدی درباره رفتارهای ایرانی ها در فوتبال نشنیده ام. من خیلی آرام هستم و به این موضوع ایمان دارم.

کالدرون درباره انتخاب علیرضا بیرانوند و سید جلال حسینی به عنوان برترین های فوتبال ایران تاکید کرد: من به آن ها تبریک می گویم. این موفقیت را با تلاش به دست آوردند. کسانی که رای می دهند مطمئنا انتخاب خوبی کردند. رادوشویچ در بازی اول خیلی خوب عمل کرد ولی بیرانوند از نظر من بهترین دروازه بان آسیا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 108

به "آماده دیدار با تراکتور هستیم، تغییرات زیادی در ترکیب نخواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده دیدار با تراکتور هستیم، تغییرات زیادی در ترکیب نخواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید