حمله سایبری آموزش آنلاین دانشگاه انگلیسی را کاملا مختل کرد

به گزارش فروش برتر، حمله سایبری به دانشگاهی در انگلیس باعث شد تا تمام خدمات آموزش آنلاین این دانشگاه و نیز دسترسی به نرم افزارهایی مانند تیمز و زوم مختل گردد.

حمله سایبری آموزش آنلاین دانشگاه انگلیسی را کاملا مختل کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از زد دی نت، مقامات دانشگاه هرتفوردشایر تایید نموده اند یک حمله سایبری سنگین به این دانشگاه اجرا شده که موجب اختلال در تمامی سیستم های آی تی آن شده است.

از جمله سیستم ها و نرم افزارهای آی تی مختل شده می توان به آفیس 365، تیمز، زوم، شبکه های ارتباطی محلی، وای فای، ایمیل، فضای ذخیره سازی داده ها و وی پی ان اشاره نمود.

حمله یادشده در روز چهارشنبه اتفاق افتاده و باعث لغو برگزاری تمامی کلاس های آنلاین در روزهای پنج شنبه و آدینه شده است. بر اساس بیانیه دانشگاه سیستم های کلود آن نیز به طور کامل از دسترس خارج شده اند. تداوم این مشکل موجب شده تا دولت انگلیس اجازه دهد علیرغم اعمال محدودیت های ناشی از شیوع کرونا بعضی دانشجویان برای دریافت آموزش های ضروری به دانشگاه مراجعه نمایند.

این مشکل جلوی ثبت تکالیف درسی را توسط دانشجویان گرفته، ولی دانشگاه اعلام نموده که این افراد بعدا می توانند این کار را انجام دهند و از این بابت نمره منفی دریافت نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1385

به "حمله سایبری آموزش آنلاین دانشگاه انگلیسی را کاملا مختل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سایبری آموزش آنلاین دانشگاه انگلیسی را کاملا مختل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید