جزئیات جدیدی از بازی ترسناک Slitterhead مشخص شد
به گزارش فروش برتر، در جریان گیم اواردز 2021، بازی نو کئیچیرو تویاما، خالق سایلنت هیل و سایرن، با نام Slitterhead معرفی گردید. این پروژه اولین پروژه استودیوی نو تویاما است. او اکنون در مصاحبه ای تازه جزئیات نوی را درباره این اثر بیان نموده است.
تریلر خشونت آمیز و مرموز بازی Slitterhead به ما نشان داد که تویاما برای توسعه این بازی به ریشه های آثار ترسناک بازگشته است اما با این وجود تریلر بازی سؤال های بی پاسخ زیادی را برایمان باقی گذاشت. هرچند در حال حاضر که بازی در مراحل اولیه توسعه خود به سر می برد، کارگردان آن علاقه ای به ارائه اطلاعات زیادی درباره این بازی ندارد اما تویاما در جریان مصاحبه نو خود با IGN Japan جزئیات تازه ای را بیان نموده است.
تویاما در خصوص نوع گیم پلی خاصی که می توانیم در این بازی انتظار داشته باشیم، گفت: هنوز نمی توانم وارد جزئیات زیادی شوم ولی می توانم به شما بگویم که این یک بازی ماجراجویی اکشن با زاویه دید سوم شخص خواهد بود. با این حال، این بازی شامل مکانیک های نو بسیاری می گردد که تا به امروز در بازی های دیگر دیده نشده اند، بنابراین فکر می کنم تجربه ای منحصربه فرد را به همراه داشته باشد.
تویاما کمی هم درباره محیط بازی شرح داد. تریلر نشان می دهد که بازی در یک شهر آسیایی نامشخص مملو از ساختمان های مرتفع و ویترین فروشگاه هایی با تابلوهایی به زبان چینی است که تویاما به IGN گفت که در واقع یک مکان تخیلی است. او اظهار داشت: آن هایی که با آن آشنا باشند، به احتمال زیاد از روی تریلر حدس زده اند که این شهر از هنگ کنگ دهه 80 و 90 میلادی الهام گرفته است. با این وجود، این شهر هنگ کنگ واقعی نیست. این بازی یک محیط تازه را ارائه می دهد که منظره ها نوستالژیک آن شهر را با یک فضای کاملاً خیالی ترکیب می نماید.
در تریلر بازی Slitterhead، ساکنان معمولی این شهر ناگهان تبدیل به موجوداتی عجیب وغریب و ترسناک می شوند و سطحی از ترس و وحشت را به ارمغان می آورند. تویاما بیان می نماید: این بازی شما را وادار می نماید تا با موجودات مرموز بجنگید که می توانند از انسان تقلید کند اما چگونه می توانید آن ها را بیرون بکشید تا خودشان را نشان دهند. این یکی از ستون های اصلی ماجراجویی و داستان بازی را تشکیل خواهد داد. این موجودات یاکوشی نام دارند، نوعی هیولا که ریشه در تئاتر کلاسیک دارد.
تویاما در خصوص اینکه باید در انتظار چه نوع بازی ترسناکی باشیم، گفت: این بازی زندگی و مرگ و فرایند زوال را در طول زندگی روزمره کاوش می نماید، بنابراین ناگزیر بعضی از پیشرفت ها و جلوه های بصری کاملاً تکان دهنده خواهند بود. با این حال، ما فقط بر المان های خشونت آمیز و خونین تمرکز نمی کنیم. ما قصد داریم ترس را به گونه ای به تصویر بکشیم که حس غوطه وری را برای بازیکن عمیق تر کند. اگرچه این یک بازی ترسناک است اما ما قصد داریم یک بازی سرگرم کننده در طیف گسترده ای از سطوح، با داستانی پر از رمز و راز و نوع نوی از گیم پلی اکشن بسازیم.
اگرچه تاریخ عرضه و پلتفرم هایی که این بازی قرار است برای آن ها عرضه گردد، تا به امروز مشخص نشده است ولی تویاما سرنخ هایی را به ما داده است. او بیان نموده که هرچند هنوز به صورت کامل برای پلتفرم های بازی تصمیم گیری نشده اما هدف استودیو بوکه گیم این است که علیرغم حفظ ماهیت بازی تا حد امکان آن را برای بازیکنان بیشتری فراهم کند. در رابطه با تاریخ عرضه به نظر فعلاً نباید منتظر آن باشیم. او می گوید: ما در حال حاضر در حال نهایی کردن تأیید مفاهیم هسته ای طرح اولیه بازی هستیم و سپس اندازه تیم را افزایش خواهیم داد و فراوری در مقیاس کامل را شروع خواهیم کرد. ما حداقل تا انتها سال 2022 به فراوری متعهد خواهیم بود اما با پیشرفت در توسعه بازی، هواداران خود را با به روزرسانی ها آگاه خواهیم کرد.
با این اوصاف، به احتمال زیاد می توانیم در سال 2023 منتظر انتشار بازی Slitterhead باشیم. هرچند با توجه به چیزی که تویاما گفت، در سال آینده ممکن است جزئیات بیشتری را از بازی بشنویم.
منبع: IGN
منبع: دیجیکالا مگ