ثبت نام یارانه تازه خودرو شروع شد ، فهرست حراج تازه ایران خودرو

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، نه مردم از قیمت خودرو رضایت دارند، نه خودروساز از شرایط فعلی و نه مسئولان که وعده ارزانی داده اند و هنوز قیمت ها روندی صعودی دارند.

ثبت نام یارانه تازه خودرو شروع شد ، فهرست حراج تازه ایران خودرو

طبق آخرین اعلام وزیر صمت، مقدار بدهی و زیان انباشته خودروسازان کشور به 200 هزار میلیارد تومان می رسد. این رقم 20 برابر کل درآمدهای نفتی پارسال ایران است. با این حال همچنان آنها طرح پیش فروش با قیمتی مقرون به صرفه تر از بازار را ادامه می دهند تا به عده ای رانت خرید خودرو برسد.

ایران خودرو، طرح فروش هفت محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از امروز سه شنبه هفتم دی به مدت سه روز به اجرا می گذارد. با توجه به مقرون به صرفهی این خودروها نسبت به بازار به نظر می رسد این بار نیز قرار است یارانه ای به وسیله خودروسازان به عده ای خاص داده گردد.

دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه ای و سورن پلاس، هفت محصولی هستند که هنگام ثبت نام یارانه ایران خودرو عرضه می شوند.

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران خودرو، موعد تحویل خودرو ها از آذر تا دی 1401 مشخص شده است. مشتریان برای ثبت نام نهایی به وسیله قرعه کشی با حضور کنندگان نهاد های ناظر، شنبه 11 دی مشخص می شوند.

مراسم قرعه کشی راس ساعت 10 این روز به وسیله سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco-ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان ثبت نام یارانه ایران خودرو می توانند در زمان مشخص شده، به وسیله سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی esale.ikco.com، اقدام کنند.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه قرعه کشی ایران خودرو

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام وارد می گردد و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در انتها فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می گردد.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی پس از انتها مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می گردد.

مرحله چهارم: لیست منتخبین قرعه کشی، حداکثر سه روز پس از انتها ثبت نام به وسیله سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام

می گردد و متقاضی باید با مراجعه به سایت، از شرایط ثبت نام خود آگاه گردد.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، بایدظرف به مهلت سه روز وجه کامل خودرو را به وسیله سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس: ir.ikco.esale واریز کنند . در صورت عدم واریز وجه، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1812

به "ثبت نام یارانه تازه خودرو شروع شد ، فهرست حراج تازه ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام یارانه تازه خودرو شروع شد ، فهرست حراج تازه ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید