ثبت نام انتخاب دانشجویان نمونه در دانشگاه تبریز شروع شد

به گزارش فروش برتر، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از شروع ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه اطلاع داد.

ثبت نام انتخاب دانشجویان نمونه در دانشگاه تبریز شروع شد

حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریزدر مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از شروع ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه تبریز خبرداد.

امامعلی پور در این رابطه عنوان کرد: ثبت نام برای بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه در راستای انتخاب دانشجویان نخبه و ارج نهادن به علم اندوزان از 20 مهرماه شروع تا تاریخ 4 آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در ادامه با تاکید بر اینکه دانشجویان متقاضی می توانند در این مدت معین شده ضمن مطالعه دقیق آئین نامه ها و دستورالعمل ها اقدام به ثبت نام نمایند، توضیح داد: علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی https://studentaffairs.tabrizu.ac.ir/fa مراجعه نمایند.

وی در ادامه با اشاره به این جشنواره همانند سال های گذشته تمام مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد، یادآورشد: فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می گردد.

امامعلی پور در پایان اعلام کرد: انتخاب دانشجوی نمونه، هر ساله، به منظور شناسایی و معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان به پایبندی و گسترش اصول و ارزش های اسلامی و با هدف افزایش تحرک و شادابی اجتماعی و شناسایی استعداد های برتر علمی و فرهنگی در میان دانشجویان، برگزار و نفرات حائز شرایط دانشگاه نیز برای انتخاب دانشجویان نمونه کشوری به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 261

به "ثبت نام انتخاب دانشجویان نمونه در دانشگاه تبریز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام انتخاب دانشجویان نمونه در دانشگاه تبریز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید