توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی کشور با وجود تحریم ها

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، حمید فتاحی گفت: امروز همه شئونات زندگی مردم اعم از سیاست، فرهنگ و اجتماع معطوف به فناوری اطلاعات است و تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم در دنیا نیز مبتنی بر این فناوری در حرکت است. این تحول زمانی در کشور اتفاق می افتد که زیرساخت وابسته های فنی و لازم آن، آماده و مهیا باشد.

توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی کشور با وجود تحریم ها

وی اعلام نمود: در سه سال اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت به رغم تحریم ها و شرایط سخت توانسته در توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی به ویژه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه فیبرنوری و اینترنت پیشرفت های خوبی را کسب کند.

معاون وزیر ارتباطات اضافه نمود: با توجه به نقش مهمی که شرکت ارتباطات زیرساخت در ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور به عهده دارد باید کوشش کنیم علاوه بر ارتقای کیفی و کمی خدمات، با ارتقاء بهره وری و اثربخشی فعالیت هایمان تمامی ارائه دهندگان مجاز خدمات در بخش ICT کشور را مجاب به استفاده از پتانسیل و خدمات شبکه زیرساخت ارتباطی کشور کنیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه نمود: نیروی انسانی به عنوان رکن اساسی، عامل تاثیرگذاری است و باید فعالیت بیشتری در حوزه نیروی جوان شرکت ارتباطات زیرساخت و انتخاب افراد کارآمد در سطوح مدیریتی صورت پذیرد. از این رو انتظاری که از جوانان می رود نوآوری در عرصه فعالیت های روزمره شرکت زیرساخت و همچنین سبد سرویسها و خدمات آن است. چرا که ما با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود به نگاه های نو و خلاقانه نیازمندیم.

فتاحی گفت: از انتها سال 96 تاکنون حدود 124 انتصاب در شرکت ارتباطات زیرساخت انجام شده که 50 درصد از انتصابات مدیریتی از بین جوانان بوده و ما در این زمینه شاهد آمار خوبی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 333

به "توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی کشور با وجود تحریم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی کشور با وجود تحریم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید