تعطیلی تمامی هتل ها و مسافرخانه ها

به گزارش فروش برتر، فرماندار ویژه آبادان گفت: به دستور ستاد مبارزه با کرونا آبادان تمامی هتل ها ، مسافرخانه ها و بازارهای سرپوشیده و سایر اماکن عمومی تعطیل می باشند.

تعطیلی تمامی هتل ها و مسافرخانه ها

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش از ،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان امروز در جمع خبرنگاران گفت : به دستور ستاد مبارزه با کرونا آبادان تمامی هتل ها مسافرخانه ها و بازارهای سرپوشیده و سایر اماکن عمومی تعطیل می باشند و شهرداری در پارکها اجازه نصب چادررا نمی دهد همچنین آموزش و پرورش این شهرستان برنامه ای برای پذیرش مسافر در مدرسههای خود ندارد.

او اضافه نمود: طی هماهنگی های انجام شده با فرماندارخرمشهرمقرر شد این تدابیربرای جاده اهواز خرمشهرهم اعمال گردد از میهمانان و هموطنان غیر آبادانی تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی نیت ورود به آبادان را نداشته باشند.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه اوضاع درآبادان کاملا تحت کنترل است و هیچ جای نگرانی برای مردم نیست گفت : تدابیراعلام شده فعلی جهت حفظ کنترل هرچه بهتر شرایط سلامت شهر می باشد وما موظف و مامور به مراقبت از جغرافیای خودمان هستیم بنا براین از شهفرایندان محترم تقاضا داریم با رعایت نکات بهداشتی که از سوی کارشناسان بهداشت و درمان اعلام می گردد در تضمین حفظ سلامت شهر یاری نمایند.

موسوی اضافه نمود:ماسک،الکل،ژل و دستکش به اندازه مصرف مردم شهر موجود است و جهت نظارت بهتر فرایند توزیع و فروش با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در تمام داروخانه های شهر آبادان نیروهای ناظر بر توزیع و نرخ مواد مورد احتیاج مردم مستقر شده اند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 525

به "تعطیلی تمامی هتل ها و مسافرخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی تمامی هتل ها و مسافرخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید