تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کهگیلویه

به گزارش فروش برتر، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سطح 5 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل که هیئت مدیره صندوق کهگیلویه امروز در دهدشت تعیین شد.

تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کهگیلویه

به گزارش خبرنگاران، شهرام عسکری-معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: این صندوق 145 صندوق کشوری و 75 صندوق استانی است که با سرمایه یک میلیارد و 480میلیون تومان در این حوزه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه صنعت خاصی ندارد، اضافه کرد: از همین رو باید در زمینه رونق دادن به بخش کشاورزی همت نماییم.

عسکری ضمن تقدیر و تشکر از از مدیرعامل صندوق مادر تخصصی کشور در جهت ایجاد این صندوق در استان اظهارکرد: نبود نقدینگی مهمترین مشکل قشر کشاورز در کهگیلویه است که با تشکیل این صندوق در کهگیلویه مشکل نقدینگی رفع خواهد شد.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: تشکیل این صندوق فرصتی مناسب در راستای اشتغالزایی ورونق کشاورزی است.

عسکری استقبال کشاورزان کهگیلویه ای و خرید سهام صندوق را در سطح استان امیدوار کننده عنوان و توضیح داد: تشکیل این صندوق نوید روزهای خوب برای کشاورزی کهگیلویه است.

وی سرمایه ثبت شده صندوق مادرتخصصی در سطح کشور را یک هزار و 800میلیارد تومان عنوان نمود.

به گزارش خبرنگاران؛ در این مراسم به نسبت سهام، شرکت مادر تخصصی، عنایت الله تقوی، محمد میراحمدی، امین نارمکی و جمال جمالی نیک به عنوان اعضای هیأت مدیره صندوق و آقایان خونبازی و جوادی مهر اعضای علی البدل، کورش عزیزی به عنوان ناظر اصلی و خسرو افشین نسب ناظر علی البدل انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 199

به "تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کهگیلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کهگیلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید