ترامپ مذاکره جهت بسته کمک کرونایی را به بعد از انتخابات موکول کرد

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از شین هوا، رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ دیشب گفت که از مذاکره کنندگان دولت خود خواسته است مصاحبه با دموکرات ها بر سر بسته کمک کرونایی جدید را متوقف کرده و به بعد از انتخابات ماه نوامبر موکول کنند.

ترامپ مذاکره جهت بسته کمک کرونایی را به بعد از انتخابات موکول کرد

ترامپ دیشب در توئیتر خود نوشت: من به کنندگانم دستور داده ام تا مذاکرات را تا بعد از انتخابات متوقف کنند که در آن زمان فوراً پس از پیروزی ما یک بسته بزرگ کمک کرونایی را برای کارگران سخت کوش آمریکایی و شرکت های کوچک تصویب خواهیم کرد. او مدعی شد سخنگوی مجلس کنندگان آمریکا، نانسی پلوسی با نیت خوبی مذاکره نمی کند.

ترامپ در ادامه توییت خود نوشت: نانسی پلوسی خواهان 2.4 تریلیون دلار برای کمک نقدی به ایالت های دموکرات ها است که مدیریت ضعیفی دارند و از نظر جرم و جنایت در سطح بالایی هستند. این پول هیچ ربطی به کووید 19 ندارد. ما پیشنهاد خیلی سخاوتمندانه 1.6 تریلیون دلاری را مطرح کردیم و مثل همیشه او با نیت خوبی مذاکره نمی کرد.

پلوسی در بیانیه ای در پاسخ به توییت ترامپ گفت: کنار رفتن از مذاکرات کرونا نشان می دهد ترامپ واقعاً خواهان مباره با این ویروس نیست.

او افزود: یک بار دیگر ترامپ رنگ و ماهیت واقعی خود را نشان داد و حتی به قیمت از دست رفتن سلامت کشور، اول به خود توجه کرد. آنها (دولت ترامپ) حتی هشدارهای حیاتی رییس فدرال رزرو، جرومی پاول را نادیده گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1015

به "ترامپ مذاکره جهت بسته کمک کرونایی را به بعد از انتخابات موکول کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مذاکره جهت بسته کمک کرونایی را به بعد از انتخابات موکول کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید