ببینید ، انتها خوب کهکشانی ها قبل از جام جهانی با سوپرگل کروس ، فرصت سوزی عجیب مودریچ در پیروزی نفسگیر رئال

به گزارش فروش برتر، تیم رئال مادرید شب گذشته در آخرین ملاقات رقابت های لالیگا قبل از جام جهانی مقابل کادیز به فزونی رسید.

ببینید ، انتها خوب کهکشانی ها قبل از جام جهانی با سوپرگل کروس ، فرصت سوزی عجیب مودریچ در پیروزی نفسگیر رئال

به گزارش خبرنگاران آنلاین تیم رئال مادرید شب گذشته در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لالیگا میزبان تیم کادیز بود که این ملاقات با نتیجه 2-1 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به خاتمه رسید.

  • ببینید | پیروزی اعجاب انگیز بارسلونا با کامبک 10 نفره | اوساسونا با اخراج آقای گل هم حریف صدرنشین لالیگا نشد

رئالی ها با توجه به شکست هفته گذشته برای برد در این بازی انگیزه های بسیاری داشتند و از همان شروع نیمه نخست بازی را هجومی شروع کردند و پس از حملات زیاد روی دروازه کادیز خاتمه در دقیقه 40 به وسیله ادر میلیتائو مدافع پیش تاخته خود به گل اول رسیدند تا شاگردان آنچلوتی برنده نیمه نخست باشند.

در نیمه دوم هم دامنه حملات مادریدی ها بیشتر شد و فدریکو والورده در دقیقه 53 قدر پاس رودریگو را ندانست و موقعیت مسلم گلزنی برای زدن دومین گل رئال از دست داد. شاگردان آنچلوتی با ادامه حملات خود در دقیقه 69 به گل دوم رسیدند. سانتر وینیسیوس روی دروازه کادیز پس از برخورد به مدافع این تیم در پشت محوطه جریمه مقابل تونی کروس نهاده شد و هافبک آلمانی رئالی ها با شوت پرقدرت و تماشایی زننده گل دوم رئال شد. شاگردان آنچلوتی در دقیقه 78 می توانستند اختلاف را به سه گل برسانند اما لوکا مودریچ روی پاس وینیسیوس به شکل عجیبی دروازه خالی کادیز را باز نکرد.

در واپسین لحظات بازی کادیزی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند یکپارچه روی دروازه مادرید حمله ور شدند و در دقیقه 81 روی اشتباه کورتوا در دفع توپ لوکاس پرز در ریباند اختلاف را با رئال را به یک گل رساند.

در ثانیه های خاتمهی این بازی کادیز در آستانه رسیدن به گل تساوی قرار داشتند که ضربه سر بازیکن این تیم با خوش شانسی رئالی ها به گل تبدیل نشد تا بازی با فزونی مادریدی ها به خاتمه برسد.

رئال مادرید با این پیروزی و 2 امتیاز کمتر از بارسلونا 35 امتیازی شد و در رده دوم جدول لالیگا ایستاد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1938

به "ببینید ، انتها خوب کهکشانی ها قبل از جام جهانی با سوپرگل کروس ، فرصت سوزی عجیب مودریچ در پیروزی نفسگیر رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، انتها خوب کهکشانی ها قبل از جام جهانی با سوپرگل کروس ، فرصت سوزی عجیب مودریچ در پیروزی نفسگیر رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید