بازسازی فیلم جن گیر در سال 2021 اکران خواهد شد

به گزارش فروش برتر، بنا بر اطلاعیه جدید کمپانی مورگان کریک انترتینمنت بازسازی فیلم جن گیر در سال 2021 به سینماهای سراسر دنیا خواهد آمد.

بازسازی فیلم جن گیر در سال 2021 اکران خواهد شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فیلم جن گیر یکی از پیروز ترین فیلم های ترسناک در تمام دوران ها است. این فیلم به کارگردانی ویلیام فریدکین علاوه بر به دست آوردن توجه عموم مردم، توانست نظر مثبت منتقدین را هم کسب کند و در مراسم اسکار سال 1973 در 10 شاخه نامزد شد و دو جایزه اسکار بهترین فیلم نامه غیراقتباسی و بهترین صدا را به دست آورد. حالا کمپانی توزیع کننده این فیلم یعنی مورگان کریک انترتینمنت اعلام نموده است میخواهد جن گی را ریبوت کند و باری دیگر داستان این فیلم را با تغییرات جزئی به سینماها بیاورد.

متأسفانه اطلاعات چندانی از چگونگی ساخت این فیلم در دسترس نیست و نمی دانیم چه کسی کارگردانی آن را برعهده دارد یا تیم بازیگری آن شامل چه افرادی می گردد و تنها می دانیم مورگان کریک انترتینمنت میخواهد در سال 2020 ریبوت یا همان بازسازی فیلم ن گیر را اکران کند.

جن گیر در سال 1973 تنها با 12 میلیون دلاری ساخته و اکران شد، اما این فیلم توانست در سراسر دنیا به فروش 428 میلیون دلاری دست پیدا کند که پیروزیت تجاری بسیار قابل توجه ای به شمار می رود. به همین خاطر در سال 1977 فیلم جن گیر 2: مرتد اکران شد که از هیچ منظری در حد و اندازه های فیلم نخست نبود. نمره این فیلم در راتن تومیتوز 15 از 100 است، در حالی که امتیاز جن گیر در این پایگاه برابر 83 از 100 است. در سال های 1990 و 2004 نیز فیلم های سینمایی در ادامه دنیای سینمایی جن گیر ساخته شدند که هیچ کدام اثر خوب و راضی کننده ای نبودند. همچنین شبکه فاکس سریالی بر اساس داستان جن گیر ساخت که این مجموعه پس از 2 فصل کنسل شد.

  • 20 فیلم ترسناک برتر دنیا در تمام دوران

فیلم جن گیر داستان جن زدگی دختر نوجوان کریس مک نیل، بازیگر سرشناس تلویزیون را روایت می نماید که اسیر موجودات شیطانی شده است و پزشکان از درمان او عاجز مانده اند. به همین خاطر کریس به یک کشیش جوان به نام پدر کاراس مراجعه می نماید و از او می خواهد تا به دخترش یاری کند.

طی سال های اخیر بارها و بارها شاهد ساخت بازسازی هایی ضعیف و بی هویت از فیلم های سینمایی مهم بوده ایم. آثاری که هیچ نیازی برای بازتعریف قصه آن ها احساس نمی شد و این فیلم های جدید فقط خاطرات خوب بعضی از سینمادوستان از فیلم های محبوبشان را خدشه دار کردند. حال سؤالی که باید پیش روی سازندگان بازسازی فیلم جن گیر قرار داد این است که چه نیازی به ساخت این اثر است؟ آیا چنین کاری جز هداف تجاری، منظور دیگری دارد؟ با توجه به دنبال های ضعیفی که در دهه های گذشته برای جن گیر ساخته و اکران شده است خیلی نمی توان به این ریبوت خوش بین بود، اما فعلا باید صبر کنیم و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از اعضای ساخت آن باشیم.

منبع: Movieweb

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 866

به "بازسازی فیلم جن گیر در سال 2021 اکران خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی فیلم جن گیر در سال 2021 اکران خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید