بازار چاق محصولات لاغری

به گزارش فروش برتر، از میان تمام محصولات لاغری و ضدچاقی، محصولات خوراکی بیشتر طرفدار دارد. چاق ها ترجیح می دهند برای وزن کم کردن، از خوردن کمک بگیرند. حالا این محصول می خواهد پودر باشد، کپسول باشد، قرص باشد یا شربت، فرقی نمی کند اما چیزی باشد که بشود با خوردن آن وزن کم کرد! متاسفانه مصرف کنندگان این محصولات آن قدر برای وزن کم کردن عجله دارند که این محصولات را بدون اطلاع کافی و بدون توجه به عوارض شان مصرف می کنند.

بازار چاق محصولات لاغری

بازار چاق محصولات لاغری

بی تحرکی، مصرف غذای آماده و شغل های نشسته موجب شده مشکل چاقی روزبه روز بیشتر شود طوری که کارشناسان هشدار دادند چاقی به بیماری اپیدمی تبدیل می شود. در این شرایط بازار محصولات لاغری داغ است و مشتری های چاق علاقه مند به وزن کم کردن حاضرند هرچقدر لازم است پول بدهند تا به سایز و وزن دلخواه برسند. جالب این جاست که مشتری های این محصولات، افراد چاق و دارای اضافه وزنی اند که بارها و بارها روش ها و محصولات گوناگون را استفاده کرده و نتیجه نگرفته اند اما باز هم تنوع تبلیغات و وعده های سازندگان این محصولات، آنها را وسوسه می کند تا یک بار دیگر بخت خود را امتحان کنند.

واقعیت این است که تمام محصولات لاغری ممکن است موجب کاهش وزن شوند اما تضمینی برای حفظ سلامت مصرف کننده وجود ندارد. گردانندگان این بازار هم آن قدر سود می برند که ترجیح می دهند درباره عوارض این محصولات حرفی نزنند.

خوراکی ها

از میان تمام محصولات لاغری و ضدچاقی، محصولات خوراکی بیشتر طرفدار دارد. چاق ها ترجیح می دهند برای وزن کم کردن، از خوردن کمک بگیرند. حالا این محصول می خواهد پودر باشد، کپسول باشد، قرص باشد یا شربت، فرقی نمی کند اما چیزی باشد که بشود با خوردن آن وزن کم کرد! متاسفانه مصرف کنندگان این محصولات آن قدر برای وزن کم کردن عجله دارند که این محصولات را بدون اطلاع کافی و بدون توجه به عوارض شان مصرف می کنند.

ورزشی ها

لوازم و وسایل ورزشی، از سالم ترین محصولات کاهش وزن موجود در بازارند. این محصولات اغلب موجب ایجاد انگیزه می شوند. با توجه به به زندگی بی تحرک، این روزها داشتن یکی از این وسایل در خانه افراد را به تحرک، ورزش و فعالیت بدنی تشویق می کند و همین امر موجب لاغری و کاهش وزن می شود.

الصاقی ها

چسب و گوشواره لاغری، از محصولات ساده و پرطرفداری هستند که تولیدکنندگان شان ادعا می کنند با تاثیر بر مرکز اشتها و هیپوتالاموس مغز اشتها را کم می کنند و همین موجب کاهش وزن می شود. حتی اگر این محصولات این قابلیت را هم داشته باشند، مشکل اینجاست که انواع تقلبی شان در بازار زیاد به چشم می خورد.

منبع:http://www.salamat.com

منبع: راسخون
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1864

به "بازار چاق محصولات لاغری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار چاق محصولات لاغری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید