این محصولات اپل سال هاست به روزرسانی نشده اند

به گزارش فروش برتر، در حالی که بسیاری از خطوط فراوری اپل اخیراً به روز شده اند، تعداد زیادی از دستگاه ها و لوازم جانبی این شرکت به روز رسانی دریافت نکرده اند.

این محصولات اپل سال هاست به روزرسانی نشده اند

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اپل محصولاتی دارد که سال ها آن ها را به روزرسانی نکرده است.

در این گزارش پنج محصولی که اپل بیش از دو سال است آن ها را به روزرسانی نکرده، آورده شده اند.

قلم اپل

قلم اپل یا اپل پنسل نسل دوم 129 دلاری در کنار مدل های آیپد پرو در اکتبر 2018 معرفی گردید و به زودی چهار سال و نیم از عمر آن می گذرد.

یکی از ویژگی های کلیدی نسل دوم اپل پنسل در مقایسه با نسخه اصلی این است که می توان آن را به صورت مغناطیسی به آیپد های انتخابی برای شارژ بی سیم متصل کرد. کاربران بعلاوه می توانند با دوبار کلیک کردن روی حسگر لمسی تعبیه شده در نسل دوم اپل پنسل، بین ابزار های طراحی و براش ها در برنامه هایی مانند Notes جابه جا شوند.

مک پرو

مک پرو که از دسامبر 2019 در دسترس است، اکنون بیش از سه سال از عمر آن می گذرد و آخرین مک مبتنی بر اینتل اپل است. انتظار می رود که این دستگاه با تراشه Apple M 2 Ultra به روزرسانی گردد که آن را سریع ترین مک تاریخ خواهد ساخت. انتظار می رود در بهار سال جاری با همان طراحی قدیمی به روز گردد.

نمایشگر حرفه ای XDR

اپل در دسامبر 2019، Pro Display XDR را در کنار مک پرو عرضه کرد که بیش از سه سال از عمر آن می گذرد. قیمت این نمایشگر یا مانیتور از 4999 دلار شروع می گردد و دارای وضوح 32 اینچی 6 K است، اما فاقد دوربین و پایه است که 999 دلار اضافی قیمت دارد.

در ماه دسامبر، گورمن گفت که اپل در حال کار بر روی چندین نمایشگر خارجی تازه از جمله نسخه به روز شده Pro Display XDR است که به تراشه سیلیکونی اپل مجهز می گردد. با این حال، معین نیست که Pro Display XDR تازه چه زمانی عرضه می گردد یا چه ویژگی های تازهی را دریافت خواهد نمود.

AirPods Max

AirPods Max در دسامبر 2020 منتشر شد و اکنون بیش از دو سال از عمر آن می گذرد. هدفون های روی گوشی اپل از آن موقع تا به امروز هیچ به روز رسانی سخت افزاری دریافت نکرده اند و همچنان با قیمت 549 دلار در ایالات متحده با گزینه های رنگ سبز، صورتی، نقره ای، آبی آسمانی و خاکستری عرضه می شوند.

ماه گذشته، مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، گفت که محموله های انبوه نسل دوم AirPods Max احتمالا در نیمه دوم سال 2024 یا نیمه اول سال 2025 با گزینه های رنگی تازه شروع خواهد شد.

AirPods Max تازه می تواند چندین ویژگی مانند تراشه H 2، بهبود حذف نویز فعال، حالت شفافیت تطبیقی، تقویت مکالمه، سنسور های تشخیص پوست و عمر باتری بیشتر را به کار گیرد.

هوم پاد مینی

HomePod Mini در نوامبر 2020 عرضه شد و اکنون در فهرست نسل فعلی دستگاه های اپل واقع شده است که بیش از دو سال از عمر آن ها می گذرد. این اسپیکر هوشمند کوچک مجهز به Siri با قیمت 99 دلار در دسترس است و از زمان عرضه هیچ به روزرسانی سخت افزاری دریافت نکرده است؛ اگرچه در نوامبر 2021 گزینه های رنگ آبی، نارنجی و زرد تازهی دریافت کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1982

به "این محصولات اپل سال هاست به روزرسانی نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این محصولات اپل سال هاست به روزرسانی نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید